poniedziałek, 25 czerwca 2012

~ 15.

Hej! ; ) Czujecie to? Niedługo wakacje! Z jednej strony się cieszę, ale z drugiej.. Dziwnie będzie bez znajomych, których codziennie widuję. A na wakacje nie mam planów. Pojadę pewnie do kuzynki czy do babci. Może któregoś dnia wyskoczę gdzieś z rodzicami. ale takiego dłuższego wyjazdu w planach nie mamy. Szkoda, dawno nad morzem nie byłam.. ;D Tyle o mnie. A Wy macie jakieś plany na wakacje? : )
Zrobić w wakacje candy? odpowiedzcie na ankietę. -->

Zawieszka z Myszką Miki (korzystałam z tego tutorialu) :


I zestaw malarski mojego pomysłu :


Jak niektórzy może zauważyli, zdjęcia wyglądają trochę inaczej. Zaczęłam je robić na innym tle i myślę, że są trochę lepsze. ; )
Co myślicie o moich pracach, o blogu i jego wyglądzie? Liczę na Wasze opinie. : )

Pozdrawiam ♥

4 komentarze:

  1. mi bardzo podobają się Twoje prace, są śliczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne prace takie pomysłowe i oryginalne :) Zestaw malarski jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny zestaw i myślę, że blog super ;**

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde Wasze słowo, dzięki którym wiem co mogę poprawić, aby ten blog i moje prace stawały się coraz lepsze!