czwartek, 16 sierpnia 2012

~ 38.

Hej! Miałam napisać wcześniej, ale tak wyszło, że dopiero wieczorem znalazłam czas. Co u mnie nowego? Hm. Ostatnio ciągle planuję spotkania z przyjaciółką i z kumpelami, ale jakoś nie wychodzi, bo albo któraś z nas nie może albo pogoda byle jaka.. Mam nadzieję, że wreszcie kiedyś uda nam się spotkać.
A wczoraj odwiedziłam babcię i jadłam pyszne naleśniki z serem. Mm! Wspominałam, że uwielbiam naleśniki? :D

Kilka pierścionków :





Po raz kolejny przypominam o moim CANDY! Kliknijcie baner po prawo i dowiedzcie się o szczegółach zabawy. --->

Pozdrawiam ♥

11 komentarzy:

  1. też uwielbiam naleśniki :D fajne pierścionki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pierścionki :3

    OdpowiedzUsuń
  3. A u mnie ostatnio takie spontany: 'przyjdź wieczór na ławki, to się spotkamy' - odkąd powracałyśmy z wakacji, prawie ciągle spotykamy się z przyjaciółkami ;dd
    Różowy muffinek słodki ;33
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam na CANDY !!!


    http://ptysiaki.blogspot.com/2012/08/candy-2_17.html

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne !
    http://notperfectbeautyful.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde Wasze słowo, dzięki którym wiem co mogę poprawić, aby ten blog i moje prace stawały się coraz lepsze!