piątek, 24 sierpnia 2012

~ 42.

Hej! Wczoraj byłam na zakupach szkolnych, które są nieuniknione. Nie chcę do szkoły! Nie chcę znów tego wszystkiego od nowa. :c Ale co ja będę się rozpisywać, pewnie większość z Was też tak ma.
Obecnie u mnie trochę pochmurno, ale mam nadzieję, że nie zacznie padać i wybiorę się na jakiś spacer. : )

Coś innego niż słodkości - kolczyki hot dogi :



Wczoraj wysłałam też paczkę dla Olikasy, wygraną w candy. A teraz mam do przygotowania przesyłkę, którą wyślę w ramach współpracy z Violą.

Pozdrawiam ♥

7 komentarzy:

  1. Mmm, świetne są te hot-dogi :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mm... Coś słonego. :D
    Bardzo fajnie wyglądają. ;)
    Pozdrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń
  3. Asz mam na nie ochote! :)
    U nas nowa notka, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne! Jeszcze takich kolczyków nie widziałam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne te kolczyki haha :D
    Ja czekam z niecierpliwością na paczkę, powinna przyjść w poniedziałek :D

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde Wasze słowo, dzięki którym wiem co mogę poprawić, aby ten blog i moje prace stawały się coraz lepsze!