środa, 31 października 2012

~ 80.

Hej! W czasie, gdy ten post się ukazuje ja jestem na wycieczce. Mam nadzieję, że będzie fajnie. ;)
Dziś Halloween, ja jednak go nie obchodzę. Miałam się spotkać z przyjaciółką, ale plany nie wypaliły. A jak wy świętujecie to Halloween?

Dziś powinno być strasznie, ja jednak osłodzę ten dzień pokazując wam kolorową babeczkę z truskawką. :D




Wreszcie dziś ładne zdjęcia. Wiecie czemu? Poświęciłam się i wczoraj wstałam wcześniej, żeby zrobić małą 'sesję' moim wyrobom. ; )

Pozdrawiam ♥

PS: Halloweenowe buu! Boicie się? Ja to wiem jak człowieka wystraszyć. ;D

8 komentarzy:

  1. aaa nie strasz tak, wiesz co zawału chcesz mnie nabawić :P
    co do Halloweenu jak właściwie też nie obchodzę, ale jeszcze nigdy nie próbowałam wycinać lampionów z dyni, w końcu nadszedł ten dzień, że zapragnęłam spróbować :) bo nawet ładnie świeci taki lampion :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hihihihi, to Ty tak jak ja.. ja zrobiłam słodki make up i oglądałam romantyczny film w halloween, a Ty wyskakujesz ze słodką babeczką :D niesamowita jesteś !!! :) Chcę takie :DDD

    OdpowiedzUsuń
  3. padłam wystraszyłaś mnie :D

    zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny wisiorek:D zjadłabym:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ^______________________________________^

    umarłam.,

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde Wasze słowo, dzięki którym wiem co mogę poprawić, aby ten blog i moje prace stawały się coraz lepsze!