środa, 27 lutego 2013

~ 169.

Hej! Wczoraj zostałam w domu, a dziś też powinnam to zrobić, bo siedziałam ledwo żywa na lekcjach.. Jutro raczej będę musiałam iść, bo mam dość ważne sprawdziany. Może przeżyję.

Korzystając z wczorajszego wolnego czasu posprawdzałam zgłoszenia na rozdanie, bo później mogła bym się nie wyrobić. Wyniki przewiduję na sobotę. ; ) Ale, ale.. Macie jeszcze czas na zgłoszenia do jutra do północy! Wszystkich, którzy są chętni i jeszcze się nie zgłosili zapraszam na rozdanie! ; )

A teraz przedstawiam żyrafki zrobione na zamówienie znajomej Żyrafy. ;D Trochę je jeszcze dopracuję, ale postanowiłam już dziś pokazać.






Dawno nie lepiłam takich rzeczy. Ostatnio bardziej zajęłam się słodyczami i chyba wyszłam z wprawy.. ;D Muszę poćwiczyć!

Pozdrawiam ♥

PS: Blogerki-modeliniarki - chciałybyście się spotkać? Zapraszam do about . U niej znajdziecie szczegóły takiego spotkania. ; )

23 komentarze:

  1. Ojejciu, ale słodkie! ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne są ;d
    nigdy nie próbowałam takich robić ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, te "do jutro" to w sumie nieobowiązuje, do pojutrza dałabyś radę zdobyć zgodę, chodzi o to, że JAK NAJSZYBCIEJ ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Weszłam do about i szybko przestałam czytać na temat tego spotkania. Sądzę że ogólnopolskie spotkania mogłyby być fajne, ale nie sądzę aby dużo osób mogło się na nim zjawić. Np. ja, mam 13 lat jestem z okolic Szczecina i dlatego też nie mogłabym się tam zjawić. Myślę, że bardziej odpowiednie byłyby na początek wojewódzkie spotkania. Na początek powinno nam to wystarczyć, a dopiero później myśleć o ogólnopolskich. Co o tym myślisz?

    OdpowiedzUsuń
  5. Co powiesz na założenie forum modeliniarek? Musimy mieć swoje miejsce :) Byłoby to forum tylko blogerek-modeliniarek z całej Polski. Podoba Ci się pomysł? Jeśli tak mogę Ci napisać szczegółowo o co chodzi. Jak uda nam się je założyć będzie do niego zapraszać w komentarzach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie słodziaki ^^ Ślicznie ci wyszły. perfekcyjne

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudowne *.* takie słodziutkie ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna *u*
    http://naszezycienaszwybor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze na żadnym blogu nie widziałam takich żyrafek :) Śliczne <3

    Zapraszam do obserwacji i komentowania :)
    http://pomyslowy-kaktus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję :)

    O jejku, te żyrafy ą przesłodkie <3

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde Wasze słowo, dzięki którym wiem co mogę poprawić, aby ten blog i moje prace stawały się coraz lepsze!