poniedziałek, 29 kwietnia 2013

~ 205.

Hej! Zapowiadany tu i na facebooku post fotograficzny. Mamy wiosnę, więc wybrałam się na zdjęcia do mojego ogródka. Wszystko zaczyna rosnąć. A będzie jeszcze ładniej kiedy rośliny zakwitną. : ) Wtedy zamierzam ponownie zrobić zdjęcia tak dla porównania. ; )




















Dużo? Było jeszcze więcej, ale już nie przesadzam. :D

Swoją drogą denerwuje mnie ten podpis na zdjęciach. Może do postów fotograficznych wymyślę sobie jakiś nick? Tylko jaki?

Lecę myśleć, pozdrawiam ♥

10 komentarzy:

  1. Bardzo fajne zdjęcia :D
    Z niecierpliwością czekam na kolejny taki post :3
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zdjęcia, jakiego sprzętu używasz?? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tak zielono*.*
    zapraszam do mnie na tutorialowy tydzien:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach, jak wiosennie!
    Urzekło mnie to czwarte od dołu zwlaszcza!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałaś nominowana u mnie na blogu ;)
    http://guma-balonowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde Wasze słowo, dzięki którym wiem co mogę poprawić, aby ten blog i moje prace stawały się coraz lepsze!