czwartek, 6 czerwca 2013

~ 223.

Hej! Będę szczęśliwa jeśli przeżyję przyszły tydzień. A zapowiada się on koszmarnie. Masa sprawdzianów, ostatnie poprawki. Czekam na dzień, w którym wreszcie się wyśpię i wypocznę. Niestety raczej nie będzie nim nadchodzący weekend. :c I nagle przychodzi taka chwila, że żałuję, że wcześniej się nie uczyłam.

Przypominam, że tylko do jutra do północy można zgłaszać się do mojego rozdania, w którym do wygrania jest bon na zakupy do beads.pl!

A może jeszcze frytki do tego? ;D






Talerzyk zrobiony jest z modeliny transparentnej Premo.

Pozdrawiam ♥

17 komentarzy:

  1. Dzis juz dziekuje :-). Zjadlam cala mase na obiadek :-). Ale smacznie wygladaja :-). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne :)
    zapraszam na moje candy!

    OdpowiedzUsuń
  3. podziw za tą świetną butelkę

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyszły Ci te frytki.
    Współczuję sprawdzianów i poprawek.
    Ja piszę tylko dwa testy z historii. Chyba.. ;oo

    nutellowee-love.blogspot.com | Zależy mi na klikaniu banera Sheinside, proszę. ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne ♥Miniaturka prawdziwych ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. hahah świetne ^^ mini obiad

    OdpowiedzUsuń
  7. ładny masz nagłówek! ; ) świetna praca!

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne frytki, ale talerzyk troszkę do poprawki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. To jest super! Jak ulepiłaś taką buteleczkę? :O Jest świetna! :))

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie wyszło ketchup jest super ;>

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde Wasze słowo, dzięki którym wiem co mogę poprawić, aby ten blog i moje prace stawały się coraz lepsze!