poniedziałek, 2 grudnia 2013

~ 290.

Hej! Poniedziałek minął mi niezwykle dobrze. Lekcje do zniesienia, czas leciał szybko, padał nawet pierwszy w tym roku śnieg!, który po chwili zniknął, a po powrocie do domu czekało na mnie pyszne jedzonko i paczka. Doszły do mnie moje zakupy z PassionRoomu. Jak zawsze wszystko sprawnie i bez problemów. A teraz pomysły mnożą się w mojej głowie i tylko nie wiem, kiedy znajdę czas na realizację. ; )
Gdyby nie choroba again, byłoby okej. A tak muszę męczyć się z ty okropnym przeziębieniem, zatkanym nosem i wszędobylskimi chusteczkami.

Kupiłam rzeczy, które przydadzą się do świątecznej biżuterii i mnóstwo zawieszek :







Przeglądając bezużyteczną..


Pozdrawiam ♥

5 komentarzy:

  1. super zakupy, to czekam na nową biżuterię :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietne zakupy c: Do mnie też przyszła wczoraj z PR :D

    OdpowiedzUsuń
  3. A znasz może jakieś internetowe sklepy z kartkami ozdobnymi, papierami i różnymi dodatkami do kartek?

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zakupy, mi się marzy jakieś zamówienie od dawna *u*

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde Wasze słowo, dzięki którym wiem co mogę poprawić, aby ten blog i moje prace stawały się coraz lepsze!