niedziela, 29 grudnia 2013

~ 302.

Hej! Nieubłaganie zbliża się kolejny rok. Nigdy nie lubiłam jego początku, zdecydowanie wolę drugą połowę, a szczególnie końcówkę. To idealny czas na małe podsumowanie tych mijających dwunastu miesięcy. Myślę, że w tym roku w jakiś sposób się zmieniłam.. i chyba na lepsze. Chyba wydoroślałam, już inaczej patrzę na świat. Przeżyłam nowe doświadczenia, nauczyłam się nowych rzeczy. Myślę, że te zmiany można nawet zobaczyć po samym blogu. Nadal nie jest idealnie, ale lepiej. Przejrzyjmy jeszcze moje postanowienia z poprzedniego Sylwestra. Udało mi się trochę zaoszczędzić, choć zdarzały się chwile, kiedy nie potrafiłam powstrzymać się przed wydaniem sporej kwoty. Nauka.. Tu niestety jest tak samo. Moje lenistwo często bierze górę, co przekłada się na oceny. Tu muszę nad sobą popracować. Za to już tak długo nie przesiaduję przed komputerem. Kiedyś to było nie do pomyślenia, a teraz dobrze mi z tym. ; ) Lepienie. To pozostawiam Waszej ocenie, czy się rozwinęłam i czy moje prace są lepsze. A na koniec. Miałam nadzieję, że wytrwam tu kolejny rok i udało się! A teraz jestem ciekawa, czy znajdzie się ktoś kto to przeczytał. ; )

Naszyjnik z ważką stworzony specjalnie, aby komponował się z moim wigilijnym strojem. ; )







Co powiecie na mój świąteczny mix zdjęć w następnych postach? ; ) + Macie jakieś plany na Sylwestra?

Pozdrawiam ♥

19 komentarzy:

  1. Ja zawsze na Nowy rok mam jakies postanowienia ale potem mało które zostaja zrealizowane...może w tym roku będzie inaczej:)
    Piękny naszyjnik...i to ostatnie zdjęcie jest genialne:D
    muliniane-cudenka.blogspot.com
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny naszyjnik *.* Gratuluję wypełnienia niektórych postanowień ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny :) A zostatnie zdjęcie wyszło genialnie ;)
    A posty to czytam zawsze :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię połączenie granatowego z starym złotem <3 :)
    Odpowiadając na Twojego posta, po zmianie nazwy bloga obserwatorzy musieliby usunąć swoją obserwację i zaobserwować na nowo, dlatego mój blog tak podupadł. Ale mam nadzieję, że teraz moje Candy mi trochę pomoże, bo w zasadach jest właśnie, że jeśli się obserwowało to trzeba tą obserwację usunąć i zaobserwować na nowo. Jestem dobrej myśli ;) Dlatego zapraszam Ciebie też do zabawy i wzięcia udziału w Candy :) Pewnie jak usuniesz obserwację i zaobserwujesz na nowo, to będą Ci się wyświetlały moje posty :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. jak przeczytałam swojego posta to teraz widzę, że trochę takie masło maślane wyszło xP

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja przeczytałam :P
    Fajny naszyjnik, lubię 'owadzie' motywy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. genialne jest to ostanie zdjęcie ^^ Śliczny naszyjnik

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie pamiętam swoich zeszłorocznych postanowień. Nie wiem czy się ich trzymałam, czy jednak poszły w niepamięć. Na pewno trochę się zmieniłam, liceum mnie zmieniło. Ten rok był szalony, ale i ciekawy. Tak samo go zakończę. :) Pozdrawiam i życzę udanego sylwestra.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam ten niebieski koralik. :P
    Ważka jest śliczna. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja przeczytałam! :D
    Z postanowieniami zazwyczaj tak jest, że ciężko jest je wypełniać... I dlatego gratuluję że choć trochę Ci się to udało :D

    A naszyjnik cudooowny :3

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny naszyjnik a ostatnie zdjęcie magiczne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ważka urocza. ostatnie zdjęcie rewelacyjne :) lubię taki efekt.

    A co do postanowień, to ja sobie jakoś nigdy zbytnio nie zakładałam jakichś postanowień. I tak wiedziałam, że części nie dopełnię, bo nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny, taki prosty, a efektowny <3

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde Wasze słowo, dzięki którym wiem co mogę poprawić, aby ten blog i moje prace stawały się coraz lepsze!