środa, 9 kwietnia 2014

~ 343.

Hej! Plan na przyszłe dni? Nic nie planować. Ja, naiwna, myślałam, że tyle zdziałam korzystając z wolnych dni. Sporządziłam sobie małą listę zadań do wykonania, które już od dawna na to czekały. Myślałam, że spokojnie dam radę. Nie idzie mi za dobrze. Okej, w ogóle mi nie idzie.. I jeszcze pogoda się popsuła. Zamiast pięknego słońca jest pochmurno i wietrznie. Błagam o jakiś bodziec do działania, o motywację! Nie chciałabym po raz kolejny zmarnować wolnego czasu..
Ostatnio dostałam propozycję związaną ze sprzedażą mojej biżuterii. Choć jest ciekawa, to ciężko będzie mi się rozstać z moimi pracami. Zgodzić się czy nie, oto jest pytanie.

Donut z plasterkami pomarańczy w wersji na palec :






Blogger chyba znów majstrował przy zdjęciach..

Pozdrawiam ♥

14 komentarzy:

  1. Ja też planowałam i jak zwykle klapa jestem za leniwa ,a donut śliczniutki ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Malo kiedy zostawiam slad po sobie ale zagladam :)

    Tak pogoda tez u mnie paskudna pada i wieje...

    Hmm bodziec? A moze breloczek z bajkowym jednorozcem? Zawsze chcialam miec taki breloczek. Bialy kon z teczowym rogiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak mam coś do wykonania, zapisuję sobie godzinę o której to zrobię, wtedy czuję więcej motywacji i nie odkładam na później.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny donut ;) a co do robienia czegokolwiek to również miałam wielki zapał :P ale jakoś nie wyszło :D heh

    OdpowiedzUsuń
  5. Dlatego lepiej nie planować;D Śliczny donut!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ciągle walczę ze sobą o sprzedaż moich wyrobów. Mówię sobie, zhandluje je w przyszłym miesiącu, na pewno i tak rok mija. :/
    Co prawda, to prawda. Lepiej nie planować, a na pewno nie spisywać tych planów lub nikomu nie mówić, bo wtedy coś cię niedobrego dzieje i nic nie wychodzi. :|
    Począuchno jest świetny i przypomniałaś mi, że mam pomarańcze w szafce. xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie ma to jak plany.... koniec wolnego, a na liście nic nie zrealizowane...

    OdpowiedzUsuń
  8. Nosiłabym :3
    Zapraszam na rozdanie <3 http://all-in-one-98.blogspot.com/2014/04/rocznicowe-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny donucik :) Ja też nigdy nie mogę w pełni zrealizować moich planów, leniuch ze mnie straszny ostatnio ;)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde Wasze słowo, dzięki którym wiem co mogę poprawić, aby ten blog i moje prace stawały się coraz lepsze!