poniedziałek, 21 kwietnia 2014

~ 347.

Hej! Beztroski czas mija. Święta jak każde minęły bardzo dobrze. Z rodziną, z uśmiechem na ustach i górą pysznego jedzenia. Ale nie, to ostatnie nie jest dobre. Świąteczne potrawy tak kuszą, że i tak nie za dobra dieta idzie na bok. No bo kto odmówiłby jeszcze jednego kawałka ulubionego ciasta? :D Lany Poniedziałek, mimo, że zapowiedziany deszcz nie spadł, i tak był mokry. Wujek z kuzynem co roku konsekwentnie podtrzymują tradycję, lecz ja z bratem potrafimy się nie tylko skutecznie bronić, ale i atakować. Tak więc rozpoczyna się bitwa. :D Kurczę, no lubię te święta i szkoda, że kolejne dopiero za rok.

Zakochałam się w tych koralikach, a w połączeniu z królikiem wyglądają idealnie :







A jutro muszę wziąć się za naukę, bo najbliższe dni nie będą najłatwiejsze. Żeby tylko chciało mi się tak, jak mi się nie chce.. ; )

Pozdrawiam ♥

21 komentarzy:

  1. Śliczna bransa. :D
    U mnie w domu już się nie leją wodą, bo nie ma z kim. :/ Jedynie z przyjaciółką na corocznym spacerze dostałyśmy trzy raz z butelek. xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten królik jest super. Skąd go masz?
    Ja i moi rodzice nie obchodzimy Lanego Poniedziałku od kiedy dwa lata temu poślizgnęłam się na mokrej podłodze i coś sobie stłukłam/skręciłam (nie pamiętam co xD).

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna♥
    Uwielbiam Wielkanoc,ale jak każde święto musi się skończyć;/
    U mnie na szczęście spokój i nie było lania wody,ale tak czy siak padał deszcz♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna ta bransoletka, fajnie to obmyśliłaś :)
    Mi brakuję tego jak po osiedlu się ganiało z wiadrami, teraz już wszyscy wyrośli i nikt nie podtrzymuję tradycji :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jakoś w tym roku zapomniałam o lanym poniedziałku, a szkoda :/
    Śliczna ta bransoletka!

    ruziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w tym roku miałam Lany Poniedziałek, i to bardzo mokry :D
    Śliczna bransoletka! Podoba mi się ten królik :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna bransoletka, króliczek bardzo mi się spodobał, a nic dziwnego,że w koralikach sie zakochałaś, bo są piękne♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie słodziaśne koraliki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. super!
    Faktycznie świetnie to do siebie pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj zgadzam się, idealnie wygląda *u*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale słodziutki ten króliczek :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Bransoletka wygląda super...idealna na czas Wielkanocy
    Powodzenia w nauce:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post :)! Uwielbiam Twój styl pisania ;)! A bransoletka- c u d o!!!
    Zapraszam:
    mystersdaria.blogspot.com
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj, a z pewnością zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale śliczna bransoletka :))

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde Wasze słowo, dzięki którym wiem co mogę poprawić, aby ten blog i moje prace stawały się coraz lepsze!