czwartek, 1 maja 2014

~ 351.

Hej! Na początku majówki pogoda dopisała. Ładnie, ciepło, więc miałam możliwość zrobienia zdjęć chyba wszystkich kwiatków z mojej okolicy. ; ) Dziś powstało też trochę nowości z silikonem. Czy idzie mi to lepiej ocenicie sami w najbliższym czasie. Jeśli chodzi o przyszłość, to obawiam się, że ta dobra pogoda wkrótce się popsuje. Jak na złość, akurat, gdy mam wolne. Mam nadzieję, że w następnym tygodniu nie będzie tak źle, bo w przeciwnym wypadku planowany wyjazd może się nie udać.

Tak dawno nie jadłam gofrów. ;_; Na pocieszenie modelinowy goferek jako magnes :





Pozdrawiam i udanej majówki życzę ♥

13 komentarzy:

  1. Fajny gofr ;-).
    Udanego wyjazdu życzę :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny! Też dawno nie jadłam gofrów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczy♥Przydałoby się zrobić gofry♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny goferek! U mnie też jest ładna pogoda ;)
    Udanego wyjazdu! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Wczoraj pogoda u mnie nie dopisała, ale dzisiaj jest lepiej. ;p
    Świetny goferek. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie też wczoraj jeszcze była pogoda, ale dzisiaj już tak szaro ;<
    smakowity goferek ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny <3 u mnie od wczoraj zimno :C

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny Gofer :3
    Dokładnie taki, jakie jadam we wakacje!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach, jaki apetyczny goferek *w*

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde Wasze słowo, dzięki którym wiem co mogę poprawić, aby ten blog i moje prace stawały się coraz lepsze!