piątek, 24 października 2014

~ 413.

Hej! Gdyby ktoś zechciał określić mój styl byłoby mu ciężko. Sama się ostatnio nad tym zastanawiałam. Można go uznać za nijaki, a może za mój własny? Zacznijmy od tego co właściwie lubię. Po pierwsze vintage. Inspirują mnie wszelkie starości, rzeczy jakby nie z tej epoki. Chętnie znalazłabym w moim pokoju łóżko z ozdobną ramą, starodawną komodę czy toaletkę i masę klimatycznych dodatków. Jeśli chodzi o ubrania jest podobnie. Uwielbiam wszelkie swetry i kardigany. Mogłabym nosić nawet sukienki, przed którymi się wzbraniam, w stylu retro i kapelusze. Na nogach oksfordki, a na ramieniu torba listonoszka. I gdybym jeszcze mogła tak przechadzać się po ulicach Londynu! Niestety z tym nie jest tak łatwo. Nie w każdym sklepie znajdę takie ubrania i nie wiem jak otoczenie zaakceptowałoby ten styl. Podoba mi się też grunge, gdzie królują koszule i wygoda. Elegancja w sportowym wydaniu też jest dla mnie, bo chętnie założę dżinsy i marynarkę. Jeśli chodzi o moją ikonę stylu, to mogłaby nią być Taylor Swift. Na co dzień jednak wybieram wygodę, to co mi się podoba, ale też nieco kieruję się modą. Może kiedyś uda mi się wypracować własny styl, na razie jeszcze poszukuję. ; )

Choć jaskółki już dawno odleciały do ciepłych krajów, mi udało się jedną zachować.




A dziś się nasprzątałam. Do szkoły się iść nie chciało, to mama znalazła mi zajęcia na nudę. ;>

Pozdrawiam ♥

11 komentarzy:

  1. Ja mam różny styl. Nie mogę go jednak określić. A bransoletka ładna i elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja jak zwykle się przepracowuje. Za bardzo biorę szkołę na serio xD.
    Co do mojego stylu to wszystkie moje ubrania muszą być kolorowe,a jeansy toleruje tylko jako rurki.
    Ta jaskółka wygląda świetnie. Nigdzie jeszcze nie widziałam takich koralików.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam vintage,ale właściwie mój styl jest nieokreślony.Od pewnego czasu ubieram się na ciemne kolory i czarny.A bransoletka śliczna i bardzo w moim guście♥

    OdpowiedzUsuń
  4. jaskółka ;)

    Przejrzałam projekt 365 - świetny pomysł !

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam tak samo, nie potrafię określić swojego stylu. Najczęściej jednak ubieram się na rockowo. A bransoletka cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajniutka bransoletka <3
    mój styl jest taki jak ja: nieogarnięty XD potrafię zmienić go codziennie ^^ szczerze mówiąc jak się w czymś dobrze czujesz to nie ma po co się przejmować reakcją otoczenia, po prostu to noś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mój styl też jest ciężko określić. Bransoletka jest prześliczna! bardzo pomysłowa. Serio jestem pod dużym wrażeniem, że zrobiłaś naprawdę nietypową bransoletkę - przynajmniej ja takiej jeszcze nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde Wasze słowo, dzięki którym wiem co mogę poprawić, aby ten blog i moje prace stawały się coraz lepsze!