piątek, 6 lutego 2015

~ 457.

Hej! Pierwszy piątek po feriach wreszcie nadszedł. Tydzień minął, pomijając całą niesprawiedliwość życiową, dosyć dobrze. Udało mi się dwa razy wyjść wcześniej ze szkoły, dzięki skróconym lekcjom. Słoik szczęścia zyskał kolejne pozytywne kartki. Korzystając z dodatkowego wolnego piątkowego czasu wybrałam się na rower. Co z tego, że wszędzie wokół śnieg? Przyniosło mi to mnóstwo radości, ale czuję, że poskutkuje również zakwasami. ;) Zimą mój ruch ogranicza się do leżingu i biegów krótkodystansowych w stronę lodówki. Kondycji za grosz. :D W tej chwili staram się mniej więcej ogarnąć lekcje, aby jak najwięcej czasu pozostało na weekendowe lenistwo. Oglądam również Madagaskar, chyba po raz setny. Powyginałabym śmiało ciało!

Pierwsza moja torebka! Cytat szczególnie mi się podoba. :)




Zaczęłam kombinować z barwnikami i znów maluję ubrania. W przyszłości z pewnością pojawi się więcej takich tworów. ;)

Pozdrawiam ♥

8 komentarzy:

  1. U mnie inny wariant takiego napisu miałby sens - "sleep all day, sleep all night". xD
    Boję się jeździć w zimę rowerem, bo mam wrażenie, że każdej chwili mogę stracić równowagę, a jedna blizna mi styknie. :C
    Zakwasy to najfajniejsza rzecz na świecie. :3 Przynajmniej wie, że się żyje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Torba bardzo mi się podoba :)
    ja bym się bała wyjść na rower w taką pogodę...
    ale jak tylko będzie trochę cieplej wracam do biegania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie średnio wychodzi z tym Sleep All Night...
    Torba wygląda ślicznie, podoba mi się takie ombre ^_^

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny cytat, ładne wykonanie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. nie gadaj, na wf pewnie chodzisz:D świetny pomysł z tobą ombre!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój pierwszy tydzień po feriach minął całkiem znośnie, muszę powiedzieć, że nawet zaszalałam i zapisałam się na biegi i w czwartek już biegłam po oblodzonej ścieżce w lesie. :)
    Świetnie wyszła ci ta torebka. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde Wasze słowo, dzięki którym wiem co mogę poprawić, aby ten blog i moje prace stawały się coraz lepsze!