środa, 11 listopada 2015

~ 513.

Hej! Pragniesz rozkoszować się urokami jesieni, a otoczenie zalewa Cię magią świąt. Nie przestałam kochać atmosfery Bożego Narodzenia, nie zarzucam nic świątecznemu klimatowi, ale.. To wszystko jest tak komercyjne. Media wyznaczają Ci pewną ścieżkę i tak żyjesz od świąt do świąt, poprzez walentynki i wakacje, jesienne choroby czy sylwestrowe kreacje. Nawet my często narzucamy sobie myśli oby do świąt, kolejny rok za nami, kiedy wreszcie będzie ciepło?. Czy nie tracimy przez nie czegoś cennego - chwil, które bezpowrotnie mijają? Zamiast cieszyć się tym co teraz pragniemy przyszłości, bo wreszcie będzie wolne, więcej czasu, od wtedy zacznę się zmieniać. A dlaczego nie możemy mieć tego właśnie w tej chwili? Czy nie lepiej czerpać szczęście z dnia dzisiejszego, nawet jeśli deszczowy i ponury? Zgadza się, otoczenie składa się na nasze uczucia, ale w dużej mierze zależą one od nas. Tak więc jaki jest sens się śpieszyć? Ja z chęcią przeżyję dobrze jesień, która kojarzy mi się z tajemnicą, trochę magią i innymi andrzejkami. Dopiero wtedy będę bardziej gotowa, by cieszyć się z zimy. ;)

Trzy kryształki, w których jestem zakochana i noszę non-stop :



Kochani, szykuję dla Was prezent w postaci rozdania, na które zapraszam już wkrótce!

Uśmiechajcie się, nawet w deszczu ♥

7 komentarzy:

  1. Prosta, ale bardzo ładna, taka jesienna :) Całkowicie się z tobą zgadzam, święta to teraz tylko okazja do zarobienia, ledwo zaczynał się listopad, a ja już miałam w lodówce Coca-colę z mikołajem. Mogę zrozumieć, że wszyscy starają się zarobić, ale żeby na dwa miesiące przed już zaczynać....

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudna bransoletka, bardzo mi się podoba :)
    Zupełnie nie rozumiem ludzi, którzy tylko myślą o tym, co będzie, albo o tym, co mogłoby być. Ja staram się żyć chwilą i nie zajmować się przyszłością, ani tym bardziej przeszłością :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Przesłodka, sama bym nosiła <3

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://beadare.blogspot.com/ ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Prosta i całkiem elegancko- urocza. :D Też pewnie bym się z nią nie rozstawała. :)
    Dlatego ja się cieszę, że nie mam telewizora i rzadko odwiedzam sklepy, więc u mnie w duszy nadal jesień na całego. Sama ustanowię kiedy chcę zacząć słuchać piosenek świątecznych i przystroić dom w gwiazdki i światełka. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocza. Prosta, ale ma to coś w sobie :)
    Pozdrawiam jeeverlly.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde Wasze słowo, dzięki którym wiem co mogę poprawić, aby ten blog i moje prace stawały się coraz lepsze!