wtorek, 27 czerwca 2017

550.


Spieszmy się kochać(i doceniać!) ludzi, bo tak szybko odchodzą. A często przyczyną odejścia jest to, że nie dostrzegamy ich wartości.
Sprawę znam z autopsji, jakby inaczej. Gdzieś kiedyś usłyszałam, że doceniamy, gdy stracimy i od tamtego czasu mam to zdanie w głowie. Człowiek taką już istotą jest, że potrzebuje drugiego człowieka. Żyjemy w grupach, mamy rodziny, przyjaciół, znajomych. Pomyślmy jednak chwilę czy nasi bliscy na pewno wiedzą, że są dla nas ważni? Czasem wydaje nam się, że skoro przeżyliśmy ze sobą wiele to wszystko jest jasne. Ale czy przypadkiem każdy z nas, choćby podświadomie, nie pragnie usłyszeć dobrego słowa od bliskiej osoby? Dlaczego więc samemu nie wyjdziemy z inicjatywą? O każdą relację trzeba dbać i to nie tylko na początku jej stażu. Nie można dopuścić by zaniedbanie doprowadziło do utraty drugiego człowieka. Otwórzmy oczy zanim stracimy szansę.




11 komentarzy:

  1. Dokładnie masz rację :) naszyjnik przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna praca :) Mądre słowa z przesłaniem :) Wspaniały blog prowadzisz Agnieszko, już obserwuję, więc na pewno będę tutaj często zaglądać :) Zapraszam też do siebie, na:
    mikaglo.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja o mało nie schrzaniłam ośmioletniej przyjaźni, bo stwierdziłam, że jak tyle czasu to już samo rozpędem leci. :V Nie ma takiej rzeczy na ziemi, o którą nie trzeba byłoby dbać.
    Bardzo sympatyczny goferek. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię czytać Twoje posty, piszesz z przesłaniem, które później zmusza mnie do refleksji :D superowy naszyjnik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Niektórzy na prawdę powinni otworzyć oczy :( Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z tym, co napisałaś i niestety sama często nie doceniam tego, że mam przy sobie rodzinę czy ważne dla mnie osoby. Bardzo lubię twoje wpisy i twój styl pisania. I śliczny naszyjnik <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Naszyjnik wygląda smakowicie i prawda rodzina jest najważniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny ten naszyjnik!
    Piękny wpis.

    Pozdrawiam ♥
    Yudemere

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny naszyjnik, bardzo apetyczny :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Też kiedyś bawiłam się w takie dodatki:)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde Wasze słowo, dzięki którym wiem co mogę poprawić, aby ten blog i moje prace stawały się coraz lepsze!