poniedziałek, 5 lutego 2018

578.


Preferencje mają tendencje do zmian. I tak z małego kawoholika zaczęłam częściej pić sok. Zamiast wielu wymuszonych uśmiechów wolę tylko te szczere dusze. Zamiast zimy wolę gorący letni zachód słońca, na który tak bardzo czekam zmęczona sesjami(nie tylko tymi zdjęciowymi) i zasypywana stosem papierków każdego ranka. Pozostając w temacie zmian, właśnie rozpoczynam kolejny rok życia, który, mam nadzieję, przyniesie jeszcze więcej nowości oraz chwil słodkich niczym mój urodzinowy tort.




16 komentarzy:

  1. obłędne ciasteczko <3 cuda tworzysz <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Pyszne ciastko! Jak prawdziwe.
    A torcik już z daleka widać, że smaczny. Z moimi ulubionymi owocami. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Same pyszności :D Przez chwilę zastanawiałam się czy torcik też z modeliny xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale tworzysz cuda! oczu nie mogłam oderwać!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czyżbym dobrze sądziła, że należy Ci odśpiewać sto lat? :D (chora jestem i trochę nie kumata, więc wiesz xD)
    Torciki oba są smakowite. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie wysłucham. Chociaż tyle radości dla starzejącej się duszyczki :D

      Usuń
  6. Ponoć co kilka lat zmienia się całkowicie charakter każdej osoby :) może to dlaczego tak zmieniają się nasze preferencje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciasto wygląda przepysznie, a zawieszka cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aż się zrobiłam głodna na widok tego ciasta! :) A zawieszka super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, it looks soooo cute!! I love the necklace!

    OdpowiedzUsuń
  10. Napisane bardzo poetycko. Tak jak lubię. Życzę dużo sił i (jak się domyślam) wszystkiego, co najlepsze z okazji urodzin! :)
    __________
    BLOG @mavselina | YOUTUBE @mavselina | INSTAGRAM @mavselina

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde Wasze słowo, dzięki którym wiem co mogę poprawić, aby ten blog i moje prace stawały się coraz lepsze!