piątek, 8 lutego 2013

~ 155.

Hej! Zaczyna się ostatni weekend moich ferii. :c Właśnie te ostatnie dni najlepiej spędziłam i mam nadzieję, że dwa kolejne też będą ok. ; ) Czemu tak jest, że zawsze gdy coś się kończy to dopiero jest najfajniej?

Zapraszam na moje rozdanie!

Dziś popracowałam z silikonem. Nadal nie jest genialne(to dopiero trzecie podejście), ale idzie mi coraz lepiej. ; ) Jak się domyślacie, w najbliższych postach pokażę efekty tej pracy.

Teraz jednak coś innego. Kolczyki torciki z kawałkami czekolady robione wg tutorialu Agrafki. ; )





To coś takie spływające z boku to liquid. ;D A faktura po pieczeniu trochę się popsuła. Miało wyglądać fajnie, a wyszło jak zwykle.

Tym co zaczynają ferie życzę mile spędzonego czasu, a tym co je kończą szybkiego minięcia poniedziałku. I pamiętajcie - aby do weekendu! ; )

Pozdrawiam ♥

25 komentarzy:

  1. super ci wyszły :D ja bym troszeczkę poprawiła fakturę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszły całkiem ładnie :) A ten liquid nie wygląda tak źle ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Eh ja teź kończę ferie :(

    Śliczne torciki!

    OdpowiedzUsuń
  4. uważam że już są ładne :) i nie załamuj się jeśli robisz coś drugi raz wychodzi sto razy lepiej!

    OdpowiedzUsuń
  5. "Miało wyglądać fajnie, a wyszło jak zwykle." - uwielbiam ten tekst :3
    Nie przesadzaj- torcik jest ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładny !! :)
    zapraszam na mały poradnik do mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja miałam ferie w pierwszym terminie, więc już dawno skończyłam. :P
    A torciki smakowite.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne są te kolczyki. Pewnie namęczyłaś się nad nimi ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zaczynam ferie i dziękuje za życzonka.
    Napewno spędze je aktywnie i czasami leniuchowo :P
    Śliczny torcik.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale super Ci to wyszło! :)
    Obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie ci wyszło, nie gadaj ;DD

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojejuś jakie cudowne! :D
    U mnie one by nie mogły wisieć na uszach, od razu bym je zjadła ;)
    hehe

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie ci wyszło ,tak realistycznie ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. nie wyszło tak źle, jak piszesz.
    Ja bym z chęcią wszamała :d

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne :)

    A i pisałaś mi o rozdaniu. Jak przeglądam swoje obserwowane blogi to Twój również się tam znajduje. Nie wiem czemu mnie nie widać.. może jestem pod nazwą "Marysia Kozielska" .Przepraszam za kłopot..

    OdpowiedzUsuń
  16. ja też kończę ferie ;( a torciki są fajne, jeśli to Cię pocieszy i zmotywuje to moje wyszłyby gorzej ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładnie Ci te torciki wyszły, smacznie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Są śliczne! Ta dekoracja najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Skojarzyły mi się z krówką ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne torciki! Zjadłabym ;) A mi ferie dopiero się zaczęły :P

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde Wasze słowo, dzięki którym wiem co mogę poprawić, aby ten blog i moje prace stawały się coraz lepsze!