czwartek, 7 listopada 2013

~ 281.

Hej! Już kiedyś słyszałam o osobach, które zbierają autografy. Od dawna chciałam tego spróbować, ale zwykle umykało mi to z pamięci. Niedawno natknęłam się na bloga Alex Smile i ponownie zapragnęłam zacząć kolekcjonować autografy. Chyba każdy chciałby mieć podpis swoich ulubionych gwiazd. Ja również. Myślę, że na pierwszy ogień poszłyby nazwiska z obsady HP. ; ) Obecnie zbieram pomysły, szukam porad jak napisać pierwszy list. Kto wie, może stanie się to moją nową pasją?

Naszyjnik z tygrysem ukrytym pod szkiełkiem :





Dziękuję za ponad 40 tys. wejść! Jesteście cudowni ♥

Pozdrawiam ♥

28 komentarzy:

  1. Uwielbiam wszystko z tygrysami lub cętkami, więc mi się bardzo podoba ;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysl z tymi autografami ;)
    Naszyjnik boski! Uwielbiam tygrysy ;)
    Juz jakis czas temu napisalam do Cb maila i caly czas czekam na odpowiedz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jest piekny...powodzenia w zbieraniu autografów:)
    Muliniane-cudenka.blogspot.com
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog !
    Pozdrawiam, www.modefriends.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny tygrysek ;O A z tymi autografami to faktycznie niegłupi pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. O jaa *U* Świetny jest ten naszyjnik :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Dopiero teraz natknęłam się na Twojego bloga, ale chętnie będę odwiedzać go częściej. Świetny naszyjnik, uwielbiam motywy z tygrysami i lwami. A co do tych autografów, to życzę powodzenia :D Również zamierzam napisać kilka listów do obsady HP, ale jestem nieco słaba z angielskiego, więc wciąż zwlekam ;) Tobie jednak życzę powodzenia, jeszcze raz xD

    OdpowiedzUsuń
  8. *.* cudny. Ja nigdy nie zbierałam autograf uf

    OdpowiedzUsuń
  9. Autografy - ciekawe! Może sama spróbuję z moimi ulubionymi zespołami. Oszalałabym z radość gdyby FATM odesłało mi list z autografami członków zespołu. A naszyjnik cudowny, mogłabym mieć taki w kolekcji! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ladny
    lubie takie wisiorki

    OdpowiedzUsuń
  11. prześliczny:) dziękuję za udział w mojej zabawie- Candy:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. prześliczny:) dziękuję za udział w mojej zabawie- Candy:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Łaaa <3
    Kurczę, chcę to <3
    Cudne :)
    Nosiłabym to do... już nawet wiem do czego :D

    Wpadniesz i skomentujesz? Będę wdzięczna :) Zostań na dłużej, może Ci się spodoba?
    http://modelinowy-potworek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Może niekoniecznie z tygrysem w środku, ale cała ta "otoczka" baardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też kiedyś interesowałam się takimi autografami- co ja bym dała za autograf Freda i Georga :D

    A naszyjnik cuuudny *w*

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcie w środku *_* A tak btw czym kleisz kabaszony ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam kleju introligatorskiego CR(podobny do popularnego Magica).

      Usuń
    2. Ja kleję właśnie magikiem, bo tylko on jest dostępny w okolicy...ale sprawuje się dobrze :)

      A co do autografów to nie zbieram, ale niedawno w naszej szkole był Gortat a potem Bąkiewicz i sami rozdawali autografy, więc...;P

      Usuń
  17. Świetnie to wygląda *u*
    Mi jakoś nigdy nie chce to wyjść :3
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde Wasze słowo, dzięki którym wiem co mogę poprawić, aby ten blog i moje prace stawały się coraz lepsze!