piątek, 21 lutego 2014

~ 324.

Hej! Środa minęła na szalonych zakupach. Wchodzenie do każdego sklepu co najmniej kilka razy, przymierzanie tysiąca ubrań, kupienie ostatecznie tylko kilku rzeczy - to jest to. :D A w Empiku taka cudna Potterowa muzyka, ach! Dzień pozytywnie spędzony. Na koniec chciałabym serdecznie polecić Koleje Mazowieckie.. ale tylko tym, którzy uwielbiają spędzać czas w pociągu czy może szukają ciekawego miejsca na pisanie książek. ; )

Zielony jest kolorem nadziei. Niech więc ta bransoletka doda mi nadziei na lepsze jutro oraz motywacji do działania, bo obecnie w najlepszym stanie psychicznym nie jestem.








Droga pani K., jeśli to czytasz - po raz kolejny życzę spełnienia marzeń ♥ ! Panu Rickmanowi, który dziś również obchodzi urodziny też składam najlepsze życzenia. ; )

Pozdrawiam ♥

16 komentarzy:

  1. Piękna bransoletka :)
    A Tobie życzę wytrwałości, bo wiem że czasami psycha po prostu wysiada... :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna, taka wiosenna :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna ;-)
    Życzę poprawy stanu psychicznego i motywacji do robienia różnych ślicznych rzeczy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna, kojarzy mi się z wiosną :3

    OdpowiedzUsuń
  5. kojarzy mi się z wiosną:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka piękna :)

    Przy okazji zapraszam do siebie na rozdanie :) Można wygrać szczotkę Tangle Teezer Salon Elite w wybranym przez siebie kolorze! Link - http://wszystkozafreeee.blogspot.com/2014/02/rozdanie-wygraj-szczotke-tangle-teezer.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj dawno mnie u Ciebie nie było... ślicznie u Ciebie <3 Piękne bransoletki <3 Masz talent ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna i oryginalna bransoletka. Wiosenny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna bransoletka, bardzo ciekawie wygląda :) Życzę dużo pozytywnej energii :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde Wasze słowo, dzięki którym wiem co mogę poprawić, aby ten blog i moje prace stawały się coraz lepsze!