środa, 7 maja 2014

~ 354.

Hej! Zaczęło się 2 lata temu. Nie pamiętam już dokładnie czemu, to musiał być impuls i stało się. Założyłam bloga. Bloga bez którego teraz chyba nie wyobrażam sobie życia. Czuję jakby pisała tu od wieków, a to tylko 24 miesiące. Choć wcześniej miałam jakieś tam blogi to na żadnym dłużej nie pobyłam. Ten jest jednak wyjątkowy. Może dlatego, że piszę o czymś co naprawdę lubię. Rękodzieło oraz fotografia są dla mnie ważne, a tutaj mogę się dzielić z Wami tymi pasjami. Choć bywały gorsze momenty, to mimo wszystko jestem szczęśliwa, że 2 lata temu podjęłam taką decyzję. Wkręciłam się w ten świat blogów i na razie nie mam zamiaru go opuszczać. : )

Urodzinowa wuzetka specjalnie dla Was. Bo Wam też należą się podziękowania. To dzięki moim czytelnikom ten blog nadal może istnieć. Uwielbiam Was. ♥






Pozdrawiam ♥

15 komentarzy:

  1. Gratuluję 2 lat! Mam nadzieję że wytrwasz jeszcze dłuugo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję dwóch lat i obyś prowadziła tego bloga... Sto lat (niech żyyyje żyyyje nam)!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulację wytrwałości. Śliczne W-Zetki :) Też kiedyś robiłam, choć były trochę inne.
    Zapraszam: ktogus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! Prowadzisz fantastycznego bloga i oby ten rok był jeszcze lepszy niż poprzedni i dawał ci jeszcze więcej radości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. życzę dużo weny do tworzenia i pokazywania nam swoich prac tu na blogu;) gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i życzę, aby wena była zawsze z Tobą! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i życzę dużo dużo nowych pomysłów :) Smakowita wuzetka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję ^^ Życzę powodzenia w nowym roku :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ah, już dwa lata, jak ten czas leci (: gratuluję ♥ wuzetka wyszła zajebiście :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Sto lat, blogu : D
    A ciasteczko jest urocze <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia w dalszym pisaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mm same pyszności :) Gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluje 2 lat! ;)
    urocza wuzetka <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję!
    A ciasteczka cudowne <3

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde Wasze słowo, dzięki którym wiem co mogę poprawić, aby ten blog i moje prace stawały się coraz lepsze!