środa, 8 października 2014

~ 408.

Hej! W ostatnim czasie rzeczy, które kocham zeszły nieco na boczny tor. Myślałam wyłącznie o mojej obecnej sytuacji, głowę miałam wypełnioną zmartwieniami i nic innego do niej nie dopuszczałam. A przecież czas ten mogłabym spędzić znacznie lepiej. Myślę tu chociażby o książkach. Jest wiele tytułów, które chciałabym poznać. Z drugiej strony mam ochotę powrócić do moich najukochańszych powieści. Zbieram siły na ponowne przeczytanie Igrzysk. Zanim to jednak nastąpi wolę powtórzyć sobie filmy. Nie da się tu nie wspomnieć o Potterze. Tylko którą z części wybrać skoro wszystkie opcje tak kuszące. Nie pogardzę również dobrymi fanfikami. Pozostając w tej tematyce, powracam też do Potterowej biżuterii. Kilka projektów musi wreszcie ujrzeć światło dzienne. ; )

Maleńki i uroczo podzwaniający złoty znicz na łańcuszku :





Myślałam nad tym, aby we wtorek wybrać się z dziewczynami do kina, ale gorzej w wyborem filmu. A jeśli jest jakiś fajny, to o niepasującej nam porze. A może Wy polecacie coś z ostatnich nowości?

Pozdrawiam ♥

8 komentarzy:

  1. Śliczny zniczyk. :D
    Mnie ostatnio złapało na polskie pisarki i chociaż ciężko znaleźć coś sensownego udaje mi się. :D Przestałam marnować czas na kompa, zaczęłam godzinami czytać. Nauka nie ma u mnie łatwo. xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja koleżanka była na ,,Więźniu Labiryntu" i twierdzi, że jest cudowny.
    Ten naszyjnik jest prześliczny!

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny :)
    Byłam na WL, polecam, cudowny film :D

    OdpowiedzUsuń
  4. If I Stay, jeszcze nie widziałam filmu, ale czytałam recenzje i są naprawdę w większości pozytywne :))

    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post: www.Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo pomysłowy :) Czekam na kolejne projekty ;)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde Wasze słowo, dzięki którym wiem co mogę poprawić, aby ten blog i moje prace stawały się coraz lepsze!