poniedziałek, 10 listopada 2014

~ 419.

Hej! Jakiś czas temu, a właściwie to bardzo dawno, bo w wakacje wspominałam Wam o moim uwielbieniu do Sherlocka. Serial na tyle świetny, że po pierwszym odcinku miałam ochotę na więcej. Geniusz głównego bohatera powala! Nie wspomnę o obsadzie, którą zdążyłam pokochać. Kolejne epizody oglądałam z zachłannością, aż nadszedł ten, jak do tej pory, ostatni. Podłamana zaczęłam szukać informacji o nowej serii, która dopiero w następnym roku. I jak ja wytrzymam? Powinnam poszukać sobie jakiegoś zamiennika. Jak do tej pory brak oglądania czegokolwiek, oprócz tego co leciało w telewizji, tłumaczyłam sobie brakiem czasu. Ale tak naprawdę spokojnie znalazłabym chwilę na jakiś film czy serial. Mi się chyba po prostu za mało chce, dlatego ze wszelkimi premierami jestem dużo do tyłu. Ale dziś nie odpuszczam, zaraz po dodaniu posta lecę coś obejrzeć. ; )
Po wczorajszym dniu ze znajomymi, dziś nie miałam ochoty się nigdzie ruszać. Znów lenistwo wzięło górę i najchętniej do wieczora siedziałabym z książką. W końcu się zebrałam i stworzyłam trochę nowej biżuterii, a po południu wzięłam się za 365 Project. Pamiętacie jeszcze, że coś takiego u mnie istnieje? Zakładka zarosła kurzem, ale postanowiłam ją odświeżyć. Od stycznia nie była konsekwentnie uzupełniana i wreszcie to nadrobiłam. Trochę zdjęć jeszcze brakuje, ale tym zajmę się w najbliższym czasie. Już teraz zachęcam do przejrzenia moich fotografii. ; )

Renifer, a może jeleń? Nieważne. Z sympatii do wizerunku obu tych zwierząt powstał pierścionek :




Straszne uczucie, gdy nie dostajesz czegoś o czym od dawna marzysz. I czym więcej czasu mija, tym bardziej wydaje się to nieosiągalne.

Pozdrawiam ♥

9 komentarzy:

  1. Piękny pierścionek:), ja też też jestem fanką Sherlocka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten pierścionek jest świetny :D

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna grafika, bardzo urokliwa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny pierścionek http://a-secondlook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Co by nie było kojarzy się nierozerwanie z Potterem, a w zasadzie Snapem. :D
    Ja z Sherlocka przerzuciłam się na Doctora Who, żeby spokojnie doczekać kolejnego sezonu tego pierwszego. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sherlock najlepszym serialem <3 A Harry Potter książką :)) Cudny pierścionek, jak wszystko co wiąże się z Potterem...

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny pierścionek! <3 moja koleżanka tez tak uwielbia sherlocka- taki wychwalany że chyba sama się skuszę na obejrzenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciesz się, ze w ogóle będzie kolejny sezon! ja się załamałam po finałowym odcinku Jak poznałem waszą matkę :( teraz oglądam the walking dead:) fajna grafika :>

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny pierścionek, fajna ta grafika :) Muszę w końcu oglądną tego Sherlocka :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde Wasze słowo, dzięki którym wiem co mogę poprawić, aby ten blog i moje prace stawały się coraz lepsze!