poniedziałek, 29 grudnia 2014

~ 440.

Hej! Wygadana cały dzień teraz nie mam pojęcia co napisać. Nie lubię tego momentu, gdy wiem, że mam coś z siebie wydusić, a nie potrafię. Może to i lepiej, bo mam wrażenie, że czasami za bardzo się rozpisuję. :D Co ja mogę dziś powiedzieć? Uwielbiam śnieg! Nawet nie wiecie jaka była moja radość, gdy w drugi dzień świąt zawitał u mnie z rana. Myślałam, że już się go nie doczekam, a jednak. Na śniegu czuję się jak dziecko, cieszę się nim jak głupia. A jak on pięknie wygląda! Nie potrafię się nie zachwycić widokiem drzew pokrytych białym puchem. Zimo trwaj. :)

Zaplątała mi się jeszcze jedna świąteczna bransoletka, więc łapcie :





Blog przygotowuje się na remont, świąteczna muzyka nadal gra, rozdanie trwa, a ja szczęśliwa uciekam z wiru przygotowań sylwestrowych do świata książek. ;)

Pozdrawiam ♥

9 komentarzy:

  1. Bransoletka śliczna <3
    Hah, też tak czasami mam, ze nie wiem co napisać, chociaż czuję potrzebę napisania czegoś :)
    A śnieg również uwielbiam i mam nadzieję, że nie zniknie szybko <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna świąteczna bransoletka, taka delikiatna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowna bransoletka

    dorooothy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Przypomniałaś mi, że wypadałoby się ogarnąć z Sylwestrem i resztą..
    Bransoletka jest prześliczna!
    A śniegu nie lubię 3:-D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna, idealnie pasowała do świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha, jaka radość bije od pierwszego akapitu. :D Chyba naprawdę brakowało Ci śniegu. :P Również kocham śnieg, ale tylko do pewnego momentu. Dopóki mi za buty nie wpada jest ok, a potem to trochę przesada. xD
    Niee, z moich informacji wynika, że oni są razem, a przynajmniej do świąt jeszcze byli. Nie potwierdzili jakoby mieli się rozejść. Może to kaczka dziennikarska i tyle. :D
    Bransoletka wygląda doprawdy ślicznie. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczna bransoletka :):)

    Zapraszam do mnie na nowy post:
    www.Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde Wasze słowo, dzięki którym wiem co mogę poprawić, aby ten blog i moje prace stawały się coraz lepsze!