piątek, 9 stycznia 2015

~ 444.

Hej! Z powodu piątkowej, jakie by tu dobrać słowo, zamuły postanowiłam dobrać się do laptopa. Buszuję sobie już drugą godzinę po stronach, na które dawno nie zaglądałam. Przypomniałam sobie o moich dawno nie używanych kontach na wielu portalach. Postanowiłam też wreszcie przejrzeć porządnie pocztę i odpowiedzieć na maile czy przyjąć zamówienia. Aż czuć bijące ode mnie znużenie, prawda? Nie myślałam, że tak ciężko będzie się przestawić na tryb szkolny. Wiecie, chronicznie niewyspanie. Czas się rozruszać, bo jeszcze chwila i usnę przed ekranem! ;D Ostatnio wymyśliłam, aby wprowadzić na blogu nowy cykl postów. Na dobry początek comiesięcznych. Przedstawiałyby moje wariacje kulinarne. Dodatkowo mogłabym się dzielić muzyką, która akurat podbija moje serce. Byłoby to dobrą motywacją, aby zajrzeć do kuchni i wreszcie nauczyć się nowych przepisów. Sama nie mam pojęcia co z tego wyjdzie, bo mój talent kulinarny jest równy zeru. A Wy co o tym myślicie? :D

Delikatna bransoletka inspirowana powieścią Gwiazd naszych wina :





Przyznam, że sama ani nie czytałam, ani nie oglądałam. Bransoletka była prezentem dla przyjaciółki. A kto wie, może wreszcie się przemogę i pożyczę od niej książkę?

Pozdrawiam ♥

12 komentarzy:

  1. Bransoletka cudna <3 Też nie czytałam :<
    Czekam na nową serię postów, fajne urozmaicenie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna bransoletka! Ja oglądałam film i zabieram się za przeczytanie książki :D
    Z chęcią zobaczyłabym u Ciebie jakieś nowe serie postów, szczególnie jestem ciekawa tych kulinarnych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna jest. Czytałam książkę i oglądałam film. Jak dla mnie książka była dobra, ale film mi się nie spodobał. Chętnie zobaczyłabym kulinarne posty, to może i w tedy ja bym częściej zaglądała do kuchni i to nie tylko po gotowe jedzenie. :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta seria postów kulinarnych to całkiem dobry pomysł, z chęcią bym zobaczyła coś takiego na twoim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna! Bardzo podoba mi się pomysł z podwójnym łańcuszkiem, ostatnio sama też próbuję robić w tym stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna *.* Ja zaczęłam czytać książkę. Bo stwierdziłam że najpierw przeczytam książke potem obejże film :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysł z nową serią postów- strzał w dziesiątkę. Ja oglądałam film i jest cudowny, a bransoletka śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna,a takie nowe posty bardzo chętnie.Osobiście uwielbiam gotować więc chętnie poczytam♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku! Twoje prace świetnie się nadają na prezenty ;)
    Mi książka nie przypadła do gustu, niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna bransoletka. Fajny pomysł z tą kulinarną serią postów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiem o co chodzi z tym motywem, ale mam nadzieję, że zrozumiem jak przeczytam :) Śliczna!

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde Wasze słowo, dzięki którym wiem co mogę poprawić, aby ten blog i moje prace stawały się coraz lepsze!