sobota, 7 marca 2015

~ 469.

Hej! Dzisiejszy sobotni wieczór tak bardzo marcowy. Bo ani to zima i siedzieć z książką pod kocykiem jakoś nie wypada, ani wiosna, więc na spacer(bez możliwości zmarznięcia) się wybrać nie mogę. Dlatego wegetuję przed biurkiem i szkolnymi notatkami. Rozmyślam również o pozostałych do Wielkanocy trzech tygodniach(uff, coraz bliżej), a w związku z tym masą sprawdzianów i kartkówek. Uwielbiam ten czas, gdy nauczyciele niczym w zmowie wpisują klasówki jedna za drugą. ;) Tak, tak, potrzebne im są oceny. A po co nam, uczniom, wolny czas? Wykorzystajmy go na naukę! Ale to trochę nie w moim stylu, dlatego rozmyślam o projektach biżuteryjnych. Na szkołę mam czas do czerwca, a co bym zrobiła gdyby nagle zabrakło prac do prezentowania na blogu? Mój system wartości jest lekko zachwiany. :D

Kuferek słodko-kawowy :





Świetnie byłoby mieć super talent. Miałabym już określoną przyszłość, a tak czekam na cud. ;)

Pozdrawiam ♥

11 komentarzy:

  1. Wygląda przesłodko! Co prawda nie lubię kawy, ale taką na kuferku bym nie pogardziła :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny ;) U mnie z nauką to samo masa sprawdzianów i karkówek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny. :D Jeszcze tylko trochę i wakacje. Zanim się obejrzysz minie rok szkolny. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie ozdobiony, skromny kuferek:) Ja też mam już strasznie dosyć szkoły i z niecierpliwością czekam na wakacje:)
    muliniane-cudenka.blogspot.com
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Skromny ale słodki ;3
    Hm, nie powiedziałabym, że super talent to plan na przyszłość, ani żadna pewność :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kuferek dla takiego smakosza jak ja <3 U nas też w szkole żyć nie dają. Policzyłam że na 1 dzień roboczy marca przypadają mi po 3 sprawdziany lub kartkówki. Idż do LO mówili,będzie fajnie mówili XD

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja także mam teraz jakąś lawinę kartkówek i sprawdzianów - ledwo się wyrabiam z nauką :( Za to pocieszyłaś mnie tą Wielkanocą :) Prześliczna szkatułka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje ulubione połączenie kawa i słodkości pychaaa :) Kuferek jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam zachwiany system wartości i to chyba nawet bardziej, bo po co zdrowieć i wrócić do szkoły jak można tworzyć? xD
    Szkatułka bardzo fajna, strzeliłabym sobie kawkę. :P

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo mi się podoba :) !!

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde Wasze słowo, dzięki którym wiem co mogę poprawić, aby ten blog i moje prace stawały się coraz lepsze!