sobota, 28 listopada 2015

~ 516.

Hej! Pojawił się już u Was śnieg czy inne oznaki nadchodzącej zimy? U mnie jedynie mroźna pogoda powodująca marznięcie stóp oraz czerwony nos. Jest jednak i plus w postaci pięknie oszronionej przyrody, którą zamierzam obfotografować. ;)
Gdyby życie składało się tylko z dobrych chwil, byłoby pięknie. Tak jak podczas imprezy, wypadu ze znajomymi gdzie cieszycie się swoim towarzystwem i zabawą. Momenty, gdy nie przejmujesz się problemami, masz szansę przeżyć coś co na co dzień się nie zdarza i być szczęśliwym. Zbierać wspomnienia. Nie chciałabym, żeby to szczęście kończyło się wraz z powrotem do codzienności, gdzie ludzie potrafią dobić, a obowiązki przygniatają.

Oglądał już ktoś ostatnią część Igrzysk? Tymczasem u mnie kolejna wersja kosogłosa :



Miejcie dobry tydzień!

4 komentarze:

  1. U mnie jeszcze śniegu nie było, padał jedynie krótko i z deszczem, więc się nie liczy...
    Piękna bransoletka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śnieg jako taki był...tylko jak szybko napadał tak i się stopił jak słońce wyszło ;/ Śliczna bransoletka, bardzo podoba mi się ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądałam byłam na seansie w kinie :)
    U mnie jest masakryczna pogoda, mokro i zimno brr :/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde Wasze słowo, dzięki którym wiem co mogę poprawić, aby ten blog i moje prace stawały się coraz lepsze!