środa, 9 grudnia 2015

~ 519.

Hej! Mimo, że środek tygodnia powinien być ciężki to ostatnio nie przejmuję się wieloma(może zbyt wieloma) sprawami. Dziś dodatkowo miałam wyjazd z klasą, więc tym bardziej swobodny czas. Dzień minął w naprawdę świetnej atmosferze. Spędziłam fajne chwile, które powinny zdarzać się częściej. Trudno wrócić do obowiązków. Bardziej po drodze mi z książkami, które ostatnio odrzuciłam. Postanowiłam jednak codziennie przed snem czytać po fragmencie. I tak późno kładę się spać nic nie robiąc, więc lepiej zająć się czymś pożyteczniejszym. ;)

Bransoletka jest jedną z nagród w moim świątecznym rozdaniu :



Trzymajcie się ciepło ♥

4 komentarze:

  1. Mi od dawna ciężko wrócić do obowiązków, tak od września. xD Fajna bransa. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna jest ta bransoletka! Te powroty do obowiązków... Skąd ja to znam! Czytanie książek przed snem jak najbardziej na plus ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. Prosta i delikatna, jednak bardzo ciekawy pomysł. Myślę, że takie bransoletki jak ta mogą być inspiracją dla wielu projektantów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna bransoletka, niby tylko wstążka, a jednak jest w niej coś takiego, co sprawia, że chce się ją nosić ;) Mi najtrudniej wrócić do obowiązków, gdy się przyzwyczaję, że jest wolne. Jak już wpadnę w rutynę to nie jest źle, ale nie wiem jak wrócę do wszystkiego po przerwie świątecznej. Coś czuję, że długo będę pozbywać się rozleniwiania jakie mi po niej zostanie...

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde Wasze słowo, dzięki którym wiem co mogę poprawić, aby ten blog i moje prace stawały się coraz lepsze!