sobota, 2 stycznia 2016

~ 528.

Hej! Zawsze noworoczny post traktuję niezwykle. By się do niego przygotować przejrzałam posty spisane od poprzedniego stycznia. Rok zaczął się dobrze. A raczej zwyczajnie życiowo. Bardziej zaczęłam bać się kłótni. Zaczęłam tolerować poniedziałki. Wiosna podarowała kwiatki oraz kryzys w pisaniu. Gorące lato przyniosło przełom. Obudziło gasnący gdzieś we mnie płomień. Zyskałam energię do życia. Nie zaczęłam go na nowo, jak i Nowy Rok nie jest całkowicie czystą kartką. Jest jednym z dobrych pretekstów do ewolucji. Wyrosłam z pewnych nawyków, choć nadal muszę walczyć z przyzwyczajeniami i murami, które sama sobie postawiłam. Ostatnie miesiące otworzyły mnie jak nigdy. Jestem tą samą osobą tylko bardziej dorosłą i śmiałą. Odkryłam, że właśnie najważniejsze jest pozostanie sobą i ulepszanie swojej osoby. Do tego dążę. Przeżyłam wiele nowego, lubię to co mi się podoba nie patrząc na postać, którą chciałam kiedyś wykreować, robię niespodziewane rzeczy. Sylwester był jednym z tych doświadczeń i wiem, że w większości żałujemy tego czego nie zrobiliśmy. Tym razem nie chcę wiecznie wyrzucać sobie czegoś. Czytając stare posty znalazłam kilka haseł, którymi nadal pragnę się kierować. Chcę działać i łapać wspomnienia oraz walczyć o szczęście, a w zwykłych chwilach nie zapominać, że to życie, które ma różne odcienie. 2016 to kolejna cyferka, a moje istnienie trwa dalej. Idźmy więc przez nie z głową i odwagą.

Moja miłość do zimy zrodziła tego śnieżnego maluszka :




Szczęśliwego Nowego Roku!

8 komentarzy:

  1. Jakie ty świetne posty piszesz. Mega mi się podobają :) Bransoletka świetna :) Robisz je tylko dla siebie czy i sprzedajesz? Bo chętnie bym coś kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jej uwielbiam Twoje posty, a ten jest jaszcze bardziej niesamowity ^^
    ,,w większości żałujemy tego czego nie zrobiliśmy,, pamiętaj o tym w końcu sama to napisałaś :D
    szczęśliwego Nowego Roku ! ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. I nawet dla niego znalazła się odrobina śniegu. :D Prześliczna bransoletka. :)
    Chciałam zrobić Nowy Rok czystą kartą, ale póki żyję jakby obok samej siebie nie mam nawet co próbować. Muszę skończyć wszystko i chyba czerwiec będzie moim "nowym rokiem" dopiero.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że rok 2016 będzie dla Ciebie niesamowicie owocny i ciekawy!:)
    Pozdrawiam Cię, życzę sukcesów w blogowaniu i zapraszam do siebie, jednocześnie zachęcając do obserwacji!
    aguuuszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczny ten bałwanek ;)
    Dobrze jest robić podsumowanie całego roku, żeby zobaczyć jak i czy w ogóle zmieniło się nasze życie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeju jaka słodziutka bransoletka! Jest przeurocza :) Szczęśliwego Nowego Roku :)

    http://eyenjf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczy bałwanek, fajnie komponuje się ze śnieżynką!:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Przesłodki jest ten bałwanek :3 Musi się bardzo cieszyć, że w końcu spadł śnieg :D
    Szczęśliwego nowego roku!

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde Wasze słowo, dzięki którym wiem co mogę poprawić, aby ten blog i moje prace stawały się coraz lepsze!