niedziela, 26 listopada 2017

571.


Spokojnie, dłuższe przerwy na razie mi nie grożą. Poprzedni tydzień bez wpisu to jednorazowy numer. Będąc poważniejszą, szczerze potrzebuję odpoczynku od tego szalonego trybu życia, bo obecnie nawet sen nie przynosi upragnionego ukojenia. Czuję, że działam monotonnie i bez emocji. Bardzo mnie to stresuje. Chcąc trochę się oderwać zaczęłam tworzyć świąteczne dekoracje. A co! Nie będę gorsza niż reklamy i sklepowe wystawy. Dzisiejsze kartki są idealnym przykładem, że zbieractwo się opłaca. Obsesyjnie kupuję ozdobne papiery, które wreszcie mają szansę ujrzeć światło dzienne.



14 komentarzy:

  1. O, te karki są naprawdę prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne, błyszczące i na pewno unikalne :) Podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. takie nie przesadzone i bardzo proste ale i urocze kartki, podobają mi się najbardziej <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kartki :) a czasami taka przerwa od bloga (byle króciusia) jest niezbędna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpoczynek to podstawa, ja też potrzebuję :( Buziaczki :* p.s. kartki cudne !

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepięknie wyglądają. :D Ja co roku podchodzę do kartek, ale cienka w to jestem. :')

    OdpowiedzUsuń
  7. Najpiękniejsze kartki świąteczne jakie widziałam! :o
    Mam nadzieję, że przerwa świąteczna pozwoli Ci chociaż na chwilę uwolnić się od codzienności i może po powrocie do obowiązków będziesz się czuła lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale piękne kartki :) Bardzo eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też zbieram różnie "nieprzydatne" rzeczy, które w końcu owocują głową pełną pomysłów. Kartki przepięknie się błyszczą - jeszcze takich nie widziałam. :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde Wasze słowo, dzięki którym wiem co mogę poprawić, aby ten blog i moje prace stawały się coraz lepsze!