niedziela, 10 grudnia 2017

573.


Porządna dawka snu i długi poranek spędzony w świeżej pościeli z dużym kubkiem słodkiej kawy odblokował w mojej głowie snucie marzeń. W środku zarzekam się by nie uciekać w świat dalekosiężnych planów, ale czasem nawet moja dusza realisty ulega. Rozmyślam o prezencie dla samej siebie z okazji następnej rocznicy pojawienia się na świecie. Mam jeszcze sporo czasu, ale to dobrze, muszę się zastanowić, bo zostanie on ze mną na zawsze. Mimo chłodu na zewnątrz mam ochotę już teraz rezerwować bilety na jedno z letnich wydarzeń muzycznych. Mam również pomysły na odwiedzenie nowych miejsc jeśli nie zabraknie mi zapału i towarzystwa. Stop. Zachowajmy spokój, złoty środek i czekajmy na to co przyniesie życie.
Tymczasem robi się coraz bardziej świątecznie, więc już nie zwlekam z prezentowaniem tematycznej biżuterii oraz chwalę się cudeńkami i słodkościami, które dostałam w ramach mikołajkowej wymianki!





8 komentarzy:

  1. Wspaniałe prace :) Bransoletka w odcieniach zieleni piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna jest ta bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny jest kolor tej bransoletki!

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wygląda ta bransoletka. :D
    Ostatnio trochę bardziej pozwalam sobie na planowanie, chociaż najczęściej szybko kończę, bo wiem, że jak za długo będę myśleć to to nie wyjdzie. :')

    OdpowiedzUsuń
  5. Bransoletka idealna na święta. Buziaki :*

    mój blog | mój instagram

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde Wasze słowo, dzięki którym wiem co mogę poprawić, aby ten blog i moje prace stawały się coraz lepsze!