czwartek, 24 lipca 2014

~ 375.

Hej! Zasiadłam dziś do modeliny(sukces!). Wreszcie nabrałam chęci i weny. Pomyślałam, że może włączę sobie jakiś film czy serial, aby leciał w tle. Padło na Sherlocka. Wyszło na to, że więcej uwagi poświęciłam patrzeniu na ekran niż modelinie. Tak więc moje nowe twory na razie nie nadają się do zaprezentowania, za to oglądam już kolejny odcinek serialu. ; )
Kilka dni temu spotkało mnie coś niezwykle miłego. Dostałam list od jednej z moich czytelniczek. Nie wiecie jaki uśmiech gościł na mojej twarzy, gdy go czytałam. To niesamowite być docenionym przez właściwie nieznaną osobę. I choć w dzisiejszych czasach listy to może przeżytek, ja z chęcią odpisałam. Dla takich chwil naprawdę warto prowadzić bloga. : )

Buteleczka z zamkniętymi w środku chabrami, które uwielbiam :






Planuję zmiany wyglądu, więc jeśli kiedyś go nie poznacie to się nie martwcie. Obecny nieco mi się znudził, może Wam też. Myślę, że to dobry czas na odświeżenie. ; )

Pozdrawiam ♥

15 komentarzy:

  1. Wygląda super, też bardzo lubię chabry, a szczególnie ich kolor :) Kiedyś próbowałam jednocześnie lepić i oglądać, ale to faktycznie nie idzie w parze... Po za tym laptop zajmował mi miejsce do lepienia. A listu od czytelniczki zazdroszczę! Czasami chodzę z bananem na twarzy cały dzień gdy przeczytam jakiś szczególny komentarz, a co dopiero list! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny♥Też ostatnio lepiłam oglądając serial i skończyło się marnie...No ale cóż czasem tak bywa^^

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurde , jest prześliczny aż bym chciała taki zamówić, bo na prawdę masz talent ♥

    Pozdrawiam : *

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł na płatki chabrów w butelce, zakupiłam sobie ostatnio takie i nie wiem co z nimi począć, może się zainspiruję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda ślicznie, chabry ( <3 )! Chętnie zobaczę nową odsłonę bloga ;).

    OdpowiedzUsuń
  6. Efektowny naszyjnik.
    Sherlock w każdej wersji (książka, serial, film) jest ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nigdy nie słyszałam zeby czytelniczka wysyłała blogerce list...to świetny pomysł...gratuluję:)
    Naszyjnik z chabrami jest śliczny:)
    Ja uwielbiam sherlocka, moglabym go ogladac codziennie:)
    muliniane-cudenka.blogspot.com
    Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny naszyjnik. :D Bardzo lubię kwiaty w butelkach. :)
    Ja do lepienia potrzebuję radia, zupełnie wyczyszczonej okolicy i nikogo w domu, żeby nikt mi nie wchodził i nie truł czterech liter. xD
    Niedawno chciałam zorganizować listową wymianę, ale stwierdziłam, że pewnie mało kto by się zapisał. :C

    OdpowiedzUsuń
  9. Super to wygląda, fajny pomysł :) bardzo lubię chabry a szczególnie ich kolor :)
    Fajnie że dostałaś list od czytelniczki to musi być miłe uczucie :) Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale śliczny! Super kolory, uwielbiam je :3
    Ja zazwyczaj też nie mogę nic oglądać, bo potem jestem zawiedziona, że tak mało stworzyłam :/
    Czekam na nowy wygląd :3 Jestem ciekawa co skombinujesz :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo, ten list to faktycznie musiało być bardzo miłe zaskoczenie ;)

    fajny pomysł, żeby wrzucić do buteleczki chabry, wygląda super ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne <3
    Od dzisiaj zaglądam codziennie do skrzynki pocztowej, każdego ranka :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde Wasze słowo, dzięki którym wiem co mogę poprawić, aby ten blog i moje prace stawały się coraz lepsze!