środa, 5 listopada 2014

~ 417.

Hej! Dłuższy weekend zbliża się wielkimi krokami, bo ten tydzień mija mi wyjątkowo szybko. Największy stres minął, ważne sprawdziany za mną. Nawet nie martwi mnie fakt, że oceny będą raczej słabe. Nie to, że myślę pozytywnie. Po prostu w ogóle o tym nie myślę.
Zastanawiam się nad wyglądem bloga, którego już mam naprawdę dość, bo choć nagłówek mi się podoba to ile można patrzeć na to samo? Wygląda na to, że sprawy będę musiała wziąć we własne skromne ręce. Na innych niekoniecznie da się polegać, a mówię to po przejściach z osobami, które próbowały mi pomóc. Ogólnie przydałoby się uporządkować stronę, bo obecnie jest zbiorowiskiem wszystkiego. Przykładem są choćby tła zdjęć. Niejednokrotnie z nimi kombinowałam i nie zawsze wychodziło mi to na dobre. Wystarczy prześledzić historię, różnie to bywało. ; ) Myślałam nad ujednoliceniem ich, ale czy nie zaczęłoby mnie to nudzić? Post z serii Rozterki blogerki. Btw. Blogerka, jak to dziwnie brzmi!

Złoty znicz - odsłona kolejna. Tym razem jako niezwykle prosta bransoletka :




Pozdrawiam ♥

10 komentarzy:

  1. Harry Potter <3 Śliczna bransoletka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam jestem przyzwyczajona do wyglądu Twojego bloga i chyba ciężko zniosłabym zmianę. xD
    Tło u mnie jest zawsze białe. Co bym nie kombinowała do bieli zawsze wrócę. :D
    Ślicznie wygląda znicz. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten znicz wygląda prześlicznie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna bransoletka
    http://dorooothy.blogspot.com/ <---jeśli ci się spodoba zaobserwuj prosze

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna bransoletka, bardzo delikatna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna ♥ ja bym jeszcze zrobiła z tego naszyjnik :3 nie właśnie takie tła mają ten swój urok :)
    hahahaha ja też mam te rozterki ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie wygląda taka delikatna

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna♥Moim problemem jest nagłówek ciągle nie wymyśliłam tego idealnego♥

    OdpowiedzUsuń
  9. A gdzie można kupić taki złoty znicz?

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde Wasze słowo, dzięki którym wiem co mogę poprawić, aby ten blog i moje prace stawały się coraz lepsze!