poniedziałek, 14 marca 2016

~ 536.

Hej! Dzisiejszy dzień przyniósł przełom. Wraz z promieniami słońca przyszła myśl, że czas się wybudzić. Nie ujmuję nic zimie, ale ten stan za długo trwał we mnie. Trwałam gdzieś pomiędzy radosną zimową zabawą a wesołymi podrygami wiosny. Daleko mi było jednak do każdego z nich. Była to duchowa hibernacja połączona z tak intensywnym czasem. Udało się przebić tą warstwę. Poczułam zapach świeżości, ciepło wpływające gdzieś do wewnątrz. I śpiew ptaków. To ta chwila, czas na wprowadzenie małych zmian i nowości. Otrząśnięcie się. Pstryknięcie palcami przed oczami. Rześkie krople deszczu na twarzy. Coś, co zachęca do działania. :)



Pozytywnej energii!

9 komentarzy:

  1. Twoje słowa jakoś zawsze do mnie trafiają, zawsze znajduję w nich część siebie. Pisz dalej, bo wychodzi Ci to naprawdę dobrze. :) Piękna bransoletka, ten lampion... sama nie wiem, ale jakoś od razu mi się spodobał, podoba mi się jego motyw.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem zahibernowana na kamień jak na razie i jedynym moim światełkiem jest ostatnia moja data matur. Może potem się wybudzę i zacznę cokolwiek ze sobą działać. :C
    Czuję te krople deszczu na twarzy. :V
    Bransoletka jest świetna. Mam wrażenie, że zawieszka kooperuje z treścią posta. Złapałaś światełko. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna bransoletka :)

    http://aniamojepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja czuję się bardzo obudzona, mamy cudowną pogodę
    idealną by działać! cudownie śliczna bransoletka! :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne cuda tworzysz!! Jestem oczarowana twoim talentem i smakiem. Super dobierasz kolory! Pozwolisz że rozgoszczę się w tym cudnym miejscu(tak ,tak na
    twoim blogu) i pooglądam starsze posty. 
    Ściskam świątecznie

    Będzie mi niesamowicie przyjemnie jeśli w wolnej chwili zajrzysz także na mojego bloga i zaobserwujesz,by być na bieżąco(KLIK)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde Wasze słowo, dzięki którym wiem co mogę poprawić, aby ten blog i moje prace stawały się coraz lepsze!