niedziela, 6 marca 2016

~ 535.

Hej! Czuję natłok obowiązków napierających na mnie z wszelkich stron. Ich macki już nieźle mnie oplątają. Trochę się tym wszystkim zaczynam dusić. Nie czuję swobody albo po prostu za mało mi jej. Mam ochotę się całkowicie wyrwać, ale wiem, że to nie byłoby rozsądne. Jedynym dobrym wyjściem jest opracowanie planu działania. Może będzie nieco łatwiej wytrwać ten czas. Muszę zacząć łapać oddechy. Dla Was, dla bliskich, ale przede wszystkim dla siebie samej.

Stworzona pod wpływem chwili i w zachwycie nad papużką :




Trzymajcie się ♥

2 komentarze:

  1. Ta papużka taka prosta, a taka efektywna ;) Świetny post, a treść trochę smutna,a jednocześnie dająca do myślenia.
    pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie powinno być dużo obowiązków, w końcu koniec roku, jakieś życiowe decyzje czy coś, ale tak się solidnie odcięłam, że czasem to nawet się nudzę z braku zajęć. :'D Nie ma co, żebym odeszła z bloga musiałabym dostać mocną powodzią hejtu albo internet musiałby się skończyć. xD
    Bransoletka jest przesympatyczna. :D

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde Wasze słowo, dzięki którym wiem co mogę poprawić, aby ten blog i moje prace stawały się coraz lepsze!