sobota, 20 maja 2017

545.



Wtedy brakuje nam słów, gdy naprawdę mamy coś do powiedzenia. W tej chwili to czuję. Przez miesiące szukałam odpowiednich myśli, aby powracając złożyć je dla Was w kilka konkretnych zdań.
Mój stan przejściowy trwa prawie półtora roku. To co działo się u mnie przez cały ten czas wywnioskujecie zapewne po nadchodzących wpisach. Są za mną nieudane próby powrotu, które mogły skutkować demotywacją. Można z nich jednak odczytać również wolę walki. Jedną nogą zawsze byłam gdzieś w tej sferze blogowej śledząc Wasze poczynania równocześnie nie zostawiając po sobie ani śladu. Nigdy się z Wami na dobre nie pożegnałam, choć tak nie lubię, gdy ktoś opuszcza bloga bez słowa. Wiedziałam po prostu, że wreszcie wrócę. Była to taka moja otwarta furtka do świata blogowego. Teraz, gdy kolejny raz ją przekroczyłam, wiem że nie będzie łatwo. Zaufanie czytelników trzeba zdobywać na nowo. Obym tym razem nie zawiodła!








10 komentarzy:

  1. głowy do góry, cokolwiek by się nie stało, po burzy zawsze wychodzi słońce :)
    pozdrawiam cieplutko :)
    dodaje do obserwowanych i czekam na następne posty z nową pozytywną energią :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że wróciłaś, cudne fotki

    OdpowiedzUsuń
  3. Samych sukcesów przy powrocie! :) Buźka!
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia zrobiłaś,cudnie to wygląda ❤ Masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wybierasz się na studia? Zajrzyj na mojego bloga, a pomogę Ci wdrążyć się w życie studenta :)
    https://idena-studia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. To teraz czekam na kolejne wpisy :D
    Co do zdjęć, cudne <3

    OdpowiedzUsuń
  7. witam ponownie :) Foteczki natury są przecudowne :) Jesteś może na fotoblogu? jak nie to zapraszam bo masz czym się chwalić :) https://szkatulkaami.flog.pl/ to mój :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też dopiero co wróciłam do blogowania, bo wreszcie będę miała czas i możliwości. Zdaję sobie sprawę, że czeka mnie ciężka praca i najbliższe tygodnie zweryfikują wszystko, muszę być wytrwała, jeżeli naprawdę chcę to robić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Troszeczkę jakbym czytała o sobie samej. Wszystkiego dobrego, abyś już nie znikała na tak długo! :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde Wasze słowo, dzięki którym wiem co mogę poprawić, aby ten blog i moje prace stawały się coraz lepsze!