poniedziałek, 4 września 2017

560.


Bardzo lubię, gdy wszystko jest w ładzie. Napawa mnie to spokojem. Porady typu czyste biurko równa się efektywniejsza praca wyjątkowo się u mnie sprawdzają. Może to głupie, ale cieszy mnie moment, gdy wszystko wokół jest jak być powinno. Ale to tylko moment. :'D Nieświadomie potrafię robić wokół siebie straszny chaos. No tak, ale mówię o tym, że stale coś rozlewam, robiąc ciasto rozsypuję wszędzie mąkę, gubię kosmetyki i biżuterię, które znajduję później pod stertą ubrań(jakim cudem pojawiła się znowu na tym krześle?), a może o czymś więcej? Okazuje się, że moje bałaganiarstwo przekłada się na życie. Dążąc do upragnionej harmonii potrafię nieźle namieszać, a po takiej czy innej decyzji muszę długo sprzątać. Całe szczęście, że z czasem zaczęłam uczyć się na błędach i tych złych wyborach. Bo niestety, ale z bycia bałaganiarą nie wyrosnę nigdy. :'D




14 komentarzy:

  1. Prześliczna bransoletka! 😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna bransoletka. Prosta, nie przesadzona. Taka jak być powinna 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie dobrane kolory! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna bransoleta :) Coraz bardziej podoba mi się połączenie koloru żółtego z szarością ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna bransoletka :) Żółty pasuje do zawieszki i jednocześnie ładnie komponuje się z szarością :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie jest bardzo podobnie. Wystarczy chwila i potrafię tak nabałaganić . Taka już nasza natura i chyba tego nie zmienimy :p

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem okropną bałaganiarą. Nie ma czym się chwalić, ale bardzo lubię nieporządek, czy "twórczy" chaos. Nie mam tendencji (na szczęście) do rozlewania, czy rozsypywania, ale nie wiem jak, nagle masa rzeczy znajduje się poza swoim miejscem: na parapecie, łóżku, biurku. A mi taki układ bardzo odpowiada. Bo wszystko jest pod ręką i wiem co gdzie jest. Jak posprzątam to dopiero mam z tym problem! :D

    Z drugiej strony przy organizowaniu czegokolwiek uwielbiam skrupulatne notatki, tworzenie list, kolorowe nagłówki, podkreślanie, skreślanie itd.

    Pewnie nie świadczy to dobrze o mojej osobowości, ale co poradzić. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem czemu lubię porządek, bo rodzina jest raczej trochę bałaganiarska. :'D Ale też muszę mieć czyste biurko, żeby pracować. Najlepiej mi jak mam wszystko poukładane, ale niestety siostra nie respektuje mojej potrzeby i zawsze nastąpi chaos. xD
    Bransoletka ma bardzo ładne kolory. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Great post dear ♥ Love your blog.
    If you want check out my blog. I write about fashion, beauty and lifestyle.
    Maybe we can follow each other and be great blogger friends ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie odwrotnie, najlepiej mi się pracuje, jak mam chaos na biurku i wszystko przed oczami ;)
    Bardzo ładna bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde Wasze słowo, dzięki którym wiem co mogę poprawić, aby ten blog i moje prace stawały się coraz lepsze!