niedziela, 27 sierpnia 2017

559.


Autorytet. Słowo, które może w dzisiejszych czasach straciło na znaczeniu lub jest ono trochę inne. Częściej mówi się o idolach, którymi są dla nas ulubione znane osobistości. Przez długi czas uważałam, że nie mam wzoru do naśladowania, a okazało się, że zwyczajnie go nie dostrzegałam. I nie jest to któryś z lubianych przeze mnie artystów. To osoba, która od zawsze jest przy mnie. I w dobrych i w złych momentach. Swoim życiem pokazuje mi jak żyć i jak znaleźć siłę, gdy wydaje mi się, że już nie dam rady. Dobrze mieć kogoś takiego za kogo przykładem dąży się do lepszej wersji siebie.



10 komentarzy:

  1. Cieszę się ze masz osobę przy sobie która Ciebie wspiera . Buziaczki ! p.s. Kolczyki są przepiękne !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam twoje posty, sa takie przemyslane. Przesliczne kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Każdy ma jakiś wzór do naśladowania - nie koniecznie musi być to ktoś sławny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też swojego autorytetu nie mam wśród sław ;)
    A kolczyki są prześlicznie, uwielbiam motyw ananasowy ^w^

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kolczyki.
    Robisz przepiękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kolczyki! Obserwuję z przyjemnością!
    Buziaki, mój blog <-

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde Wasze słowo, dzięki którym wiem co mogę poprawić, aby ten blog i moje prace stawały się coraz lepsze!