niedziela, 17 września 2017

562.


Kiedy czujesz się naprawdę dobrze? Gdy możesz bez pośpiechu leżeć w świeżej pościeli. Gdy bez konsekwencji odkrywasz nowe smaki czekolady. Gdy wkładasz idealnie leżące na tobie dżinsy. Kiedy owijasz włosy wokół palca z paznokciami pomalowanymi piękną czerwienią. Gdy chłoniesz zapach niepozornych, a ulubionych perfum. Gdy w blasku księżyca ogrzewa cię ciepło nie twojej kurtki. W tych momentach potrafisz wierzyć w szczęście, masz nadzieję na dobrą przyszłość oraz nieidealnie idealne życie.




9 komentarzy:

  1. Ja czuję się najszczęśliwsza, kiedy mam wszystko pod kontrolą mojego plannera :)
    x, mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. ja ostatnio poczułam mega szczęście jak moja waga pokazała kolejne zgubione kilogramy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful post, Dear ♡ xoxo
    I'd be happy friendship blogs ♥️ Subscribe to your Blogger
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepiej czuję się spędzając dzień z książką w ręku :) Fajna bransoletka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękne kolory, śliczna jest ta bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I really love this post :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bransoletka delikatna jak Twój wpis, który bardzo mi się spodobał!

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde Wasze słowo, dzięki którym wiem co mogę poprawić, aby ten blog i moje prace stawały się coraz lepsze!