niedziela, 24 września 2017

563.


Mój obecny czas dzielę między poszukiwanie i oczekiwanie. Pragnę być wreszcie w miejscu, w którym wszystko będzie w porządku. Muszę poczuć ustatkowanie i pewną dozę bezpieczeństwa. Skupiam się na priorytetach dorosłego życia, ale z utęsknieniem wypatruję dziecięcej beztroski. Chcę mieć czas oraz spokojną głowę, aby dłubać w modelinie, pleść bransoletki i wymyślać coraz to nowsze tła do fotografii. Ale tak łatwo to nie ma, jutro poniedziałek, znów trzeba wstać, by zacząć nowy tydzień.




15 komentarzy:

  1. Meandry życia.. Uroczy, romantyczny naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny naszyjniki, spokój w życiu jest coraz cenniejszym i trudnym do osiągnięcia celem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo urokliwy. Podobny kupiłam na ostatniej wycieczce w Czechach <3
    - mój blog -

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakbym czytała o sobie.
    Bardzo delikatny naszyjnik. :3

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja chyba już całkiem przerzuciłam się do dorosłego życia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uroczy naszyjnik :) Na początku myślałam, że ten papierek to jego część :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyznam, że i ja do dziś mam takie "rozterki". Mimo lat upływu od wkroczenia do "pełnoletności" nie potrafię się nazywać dorosłą bo wciąż więcej ze mnie jest z dziecka i ciężko mi się pogodzić z utratą, tak jak ujęłaś, tej beztroski. Dlatego też rozumiem i znam ten ból. A co do naszyjnika, świetny pomysł! Zawsze podobały mi się miniaturki w środku, a liściki zawsze wyglądają dobrze. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne, trochę tajemnicze i piękne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo pomysłowy naszyjnik!
    Jeśli zaś chodzi o życie, to szukaj. Nic więcej Ci nie mogę poradzić, bo to ustatkowanie, o którym mówisz to coś, co właśnie trzeba w życiu samemu odnaleźć :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde Wasze słowo, dzięki którym wiem co mogę poprawić, aby ten blog i moje prace stawały się coraz lepsze!