niedziela, 8 października 2017

565.


Znowu odezwał się u mnie brak weny do pisania. Pojawia się ona głównie w stanach silnych emocji. Kłębiące się w głowie myśli to idealny napęd słowotoku. Tak nawiasem mówiąc dużą przyjemność sprawia mi dzielenie się z Wami tymi moimi małymi refleksjami. O wiele lżej na duszy się robi. Cieszę się też, gdy Wy udzielacie się w temacie. Każdy komentarz jest dla mnie ważny, bo zostawiacie mi cząstkę siebie. Niesamowicie cenię kontakt z ludźmi. Zwykła rozmowa daje mi wiele siły. Znacznie lepiej radzę sobie, gdy mam obok drugą osobę. Chwile samotności bywają nie do zniesienia. Może to małe uzależnienie, uzależnienie od więzi z ludźmi, ale co poradzić, gdy moja natura właśnie tego potrzebuje.




9 komentarzy:

  1. Doskonale Ciebie rozumiem, też potrzebuje więźi ludzkiej, ale bezpieczniej czuję się tutaj na blogu. A jak się wygadam to od razu lżej właśnie na duszy , cieszę się że tu jestem, cieszę się że obie jesteśmy Piękny pierścionek :* Całuję :*

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękny pierścionek , taki mały "Tajemniczy ogród" .

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzielenie się refleksjami z innymi to bardzo przyjemna sprawa i w gruncie rzeczy każdy tego potrzebuje :)
    Super pierścionek!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Człowiek musi się wygadać wtedy jest zawsze lżej na duszy 😊
    Śliczny pierścionek 🤗

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę powrotu weny! Przepiękny pierścionek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki piękny <3<3<3 Ty to masz talent :)

    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde Wasze słowo, dzięki którym wiem co mogę poprawić, aby ten blog i moje prace stawały się coraz lepsze!