niedziela, 22 października 2017

567.


Mijam się z jesienią. Dostrzegam ją kątem oka gdzieś za szybą będąc w rozjazdach. Wśród zieleni wyłapuję inspirujące brązy. Biegam tu i tam, a ciepłe promienie słońca ledwie zdążają muskać moją twarz. W wolnych chwilach trafiam na piękną deszczową pogodę, która znowu zaczyna się panoszyć. Jak nigdy potrzebuję wszystkiego co słodkie w dawkach kilka razy na dobę. Osłodą dla duszy są również krótkie i dłuższe rozmówki. Jestem niczym wędrowiec, który na zmianę odnajduje i gubi ścieżkę, po której powinien iść, ale chyba tak ma być, nie ma u mnie miejsca na nudę i stałość. Drzewa robią to samo - stają się zbiorem zgrabiałych gałęzi, by zaraz znów tętnić życiem młodych pędów. Kończąc w temacie drzew i jesieni zostawiam Was z garstką przypadkowych migawek.













12 komentarzy:

  1. Piękne te zdjęcia :) O tej porze roku super prezentuje się dzika róża :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia :)

    http://kiudlis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia! Jesień akurat w tej kwestii ma swój urok. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę w Tobie serce Poety :) Zdjęcie cudne Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w tym roku ominęłam jesienny las, nie miałam kiedy nawet zajrzeć do tego, którego mam dwie ulice dalej. :c
    Świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudne, bardzo klimatyczne migawki jesienne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne zdjęcia, czuć klimat naszej polskiej złotej jesieni.
    Jestem pod wrażeniem Twojego bloga, oczywiście zostaję stałą czytelniczką. ;*
    Obserwuje, i w wolnej chwili zapraszam
    http://recenzjella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde Wasze słowo, dzięki którym wiem co mogę poprawić, aby ten blog i moje prace stawały się coraz lepsze!