niedziela, 24 grudnia 2017

575.


Kochani, już moją małą tradycją jest pojawianie się tu tuż przed kolacją wigilijną, nie może być inaczej i w tym roku. Nie ukrywam nutki nostalgii i wzruszenia, bo jestem już z Wami tyle lat. 
Z okazji świąt Bożego Narodzenia życzę Wam z całego serca spokoju ducha, radości wypisanej na twarzy, ciepła dzielonego z bliskimi, cudów i marzeń spełniających się w tą magiczną noc, wyjątkowej atmosfery otulonej zapachem choinki i tradycyjnych potraw. Wesołych świąt!




Na koniec podzielę się moją miłością. Dzięki Ed za ten klimat!

12 komentarzy:

  1. Urocze ;) Błogosławionych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Spóźnione, ale dzień się jeszcze nie skończył więc Wesołych również!
    A broszka wyszła super! Wygląda jak ciasteczko. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Z życzeniami świątecznymi nie zdążyłam, ale wszystkiego najlepszego, dużo zdrowia, szczęścia i spełniania marzeń w nowym roku!
    A broszka jest absolutnie przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śliczności, te detale są niesamowite! :)
    Na życzenia świąteczne się oczywiście spóźniłam, więc życzę wszystkiego dobrego w nowym roku :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie było mnie w tym czasie, mam nadzieję że Twoje Święta były udane! A na Nowy Rok życzę masę sukcesów, uśmiechów i pogody ducha! Przede wszystkim wytrwałości i zdrówka :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Zrobiłaś przepiękne maleństwo :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna chatka, podziwiam detale :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie cudownie urocze maleństwo! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie maleństwo a takie idealne , jestem zachwycona 😊

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde Wasze słowo, dzięki którym wiem co mogę poprawić, aby ten blog i moje prace stawały się coraz lepsze!