piątek, 12 grudnia 2014

~ 432.

Hej! Ale mam ochotę posmęcić tak na początek weekendu. Bo choćbym nie wiem jak chciała i planowała, jedna chwila może wszystko popsuć. Wszystko to sprawia, że przestaję oczekiwać z radością nawet na święta, a jedynym marzeniem staje się myśl o ucieczce jak najdalej.
A teraz tak trudno płynnie przejść do innego tematu. Może tak. Ze zdrowiem jest coraz lepiej. Domyślam się, że to dzięki Waszym życzeniom pod ostatnim wpisem. :) To na pewno nie dzięki tej masie lekarstw zażytych przeze mnie w ostatnim czasie. Choroba miała też swoje plusy. Któregoś mroźnego dnia wyszłam z aparatem na spacer. Zachwycił mnie widok świata pokrytego szronem. Chciałabym tej zimy udać się również na sesję w otoczeniu śniegu, tylko czy się doczekam? Grudniu, okaż trochę serca i podaruj choćby białe święta.

Brelok reniferowy, piernikowy, świąteczny. Łapcie :






Pozdrawiam ♥

13 komentarzy:

  1. Nominowałam cię do liebster bloger award, zapraszam manufakturaszaraka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja :) aż nabrałam ochoty na ciastka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny *-* <3
    Ja też chciałabym wybrać się na jakieś zdjęcia, ale u mnie śniegu jeszcze nie bylo i coś czuje, ze nie spadnie do Świąt ;c

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny brelok :) też chciałabym już śnieg, wtedy moglibyśmy poczuć święta pełną parą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny brelok :)
    Też bym chciała śnieg na święta, już nie pamiętam kiedy ostatnio śnieg w tym okresie był.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uroczy♥♥Mam nadzieje,że spadnie śnieg^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny breloczek. :D
    Wirtualne życzenia zawsze pomagają bardziej niż leki. ;)
    Jak tak dalej pójdzie będziemy mieć zielone święta. U mnie nawet zboża na polach rosną już. :O

    OdpowiedzUsuń
  8. *o*
    ja tam czekam na święta, wszyscy znajomi zjadą się do domu!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba, zarówno jako całość jak i każdy element z osobna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. też czekam na ten śnieg :c mniam ciacho <3 fajny efekt lukru :3

    OdpowiedzUsuń
  11. Boski breloczek :D
    Byłabym szczęśliwa, gdyby śnieg się pojawił, ale dopiero z 2 dni przed świętami.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny breloczek. ♡ Jestem tu pierwszy raz, muszę teraz zobaczyć resztę postów, może zostanę tu na dłużej...

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde Wasze słowo, dzięki którym wiem co mogę poprawić, aby ten blog i moje prace stawały się coraz lepsze!