poniedziałek, 16 marca 2015

~ 472.

Hej! To straszne jak życie kręci się wokół szkoły. Blog, spotkania ze znajomymi. Wszystko to uzależnione od mojej edukacji. Wolny czas? Tylko weekendy i święta. O codziennym wysypianiu się nie mam co marzyć. Choć mogłabym się zająć o wiele przyjemniejszymi sprawami, muszę zajrzeć do podręczników. Dodając fakt, że w samym budynku szkoły spędzam sporą część swojego dnia idzie się załamać. U mnie(wreszcie) tak źle nie jest. :) Mimo to frustruje mnie uczucie, że zamiast dłużej zabawić na blogu powinnam jeszcze zajrzeć w notatki.

Stworzyłam uroczo wyglądające tabletki(i nie mam pojęcia co mogą leczyć). Nie zabijcie za te paproszki, które tak okropnie widać na zdjęciach. :o




Czy ma dla Was znaczenie o jakiej porze dodaję posty? Bo późny wieczór to chyba nie najlepszy czas.

Pozdrawiam ♥

8 komentarzy:

  1. Bardzo fajne! Podoba mi się to, że nie mają jednolitego koloru :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie zabijam za paproszki, bo mi też się zdarzyły ostatnio. :)
    Ja na blog mam czas wyłącznie rankami, tak jak teraz. Dosłownie na godzinę przed wyjściem z domu, bo potem jest tyle nauki, ze się nie ogarnia. :|

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Nominowałam Cię do LBA. Szczegóły na moim blogu :)

      Usuń
  4. Fajne, a co do paproszków to może delikatne szlifowanie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahah, świetny pomysł z tymi pigułami :D A co do paproszków, to ja, jak lepię coś białego, co koniecznie musi pozostać białe, po wypieczeniu patyczkiem higienicznym zamoczonym w zmywaczu do paznokci bez acetonu zmywam ;) Trochę trzeba się napracować i dłuuugo trzeć, żeby tyle paproszków zdjąć, ale efekt jest świetny ;) A później, żeby nadać pigułom z powrotem tego naturalnego połysku modeliny i żywych kolorów, natrzyj je delikatnie oliwką dla dzieci ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne są. :3 Ja to zazwyczaj dodaję post w południe (w weekendy), a tak to różnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezły pomysł z tymi tabletkami, choć z czymś mi się kojarzą :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde Wasze słowo, dzięki którym wiem co mogę poprawić, aby ten blog i moje prace stawały się coraz lepsze!