niedziela, 23 lipca 2017

554.


Stary pamiętnik, połamana muszelka, ulubiony pluszak z dzieciństwa czy liściki pisane na lekcjach w podstawówce, odkąd pamiętam zbierałam takie rzeczy i chowałam. Zostało mi to do dziś.
Trudno mi się rozstać z przeszłością. Kojarzy się z poczuciem bezpieczeństwa, spokojem, szczęściem. Pewnie dlatego, że jest znana i nie kryje w sobie tajemnic. Jednocześnie ciągłe życie przeszłością uniemożliwia nadejście tego co nowe. To również dotyczy ludzi, których mamy wokół. Są takie znajomości, które gasną z upływem czasu z różnych przyczyn, ale często je podtrzymujemy z myślą, że przecież kiedyś było dobrze choć wiemy, że lepiej dla nas byłoby się odciąć. Ci ludzie są jak te stare pamiątki chomikowane w pudełku na dnie szafy. Przypominają o dobrych chwilach i przesłaniają widoki na świeże doświadczenia. Cieszę się, że mimo mojego przywiązania do tego co było udało mi się rozstać z pewnymi osobami. Zawsze jest to szansa na rozpoczęcie czegoś nowego.




12 komentarzy:

  1. Cudowna praca , gratuluję talentu i pozdrawiam serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna praca :) Bardzo klimatyczna i apatyczna :D

    OdpowiedzUsuń
  3. A wiesz, że 30 lipca jest dzień sernika ?:) Akurat jak znalazł ;)
    Też jestem sentymentalna, chomikuję dużo takich "pierdołek" !

    OdpowiedzUsuń
  4. ale słodko <3

    https://photolovepodrugiejstronie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba każdy tak ma, że cięzko rozstać jest mu się z tym do czego się przyzwyczaił, nawet jeżeli nie wpływa to na niego dobrze. Piękna praca, masz wielkie zdolności <3
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama mam problem z oddzieleniem tego co było, a tego co jest. Potrafię codziennie myślec o złych wydarzeniach z mojej przeszłości i przez to mam po prostu zły humor. Ciężko jest o nich zapomnieć, ale mam nadzieję, że z czasem same trochę ustąpią.
    Torcik jest świetny! Sama kiedyś bardzo lubiłam je lepić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna praca i zdjęcia, które są bardzo klimatyczne!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja już nie mam tendencji do chomikowania, tym bardziej znajomości. Chociaż przykro jak czasem sobie przypomnisz jak ci ludzie kiedyś byli fajni, ale cóż - trzeba iść na przód. :)
    Torcik jest fajny. :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też zbieram takie rzeczy. Czasami fajnie powspominać. A co znajomości to już się nauczyłam, żeby nie właściwych nie przechowywać. Jaka piękna bransoletka.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny post! Ja rowniez przetrzymuje rozne rzeczy z dziecinstwa - przywoluja one wiele wspomnien. Przepiekna bransoletka :)
    everything-is-a-choice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobra robota, bransoletka wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również zbierałam pamiątki z ubiegłych lat, jakoś tak fajnie wracało mi się do tych wspomnień :) A co do bransoletki, wow podziwiam za talent do lepienia, super ci to wychodzi i podoba mi się, że dzielisz się swoją pasją/talentem tutaj z innymi, pozdrawiam!

    https://ehbruh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde Wasze słowo, dzięki którym wiem co mogę poprawić, aby ten blog i moje prace stawały się coraz lepsze!